Et iga kaugemalkäiguga, nõnda ka brüsseliskäiguga, kaasneb igavesti suur hunnik kirjatööd, siis ma siia midagi eriti täna kirjutada’i jaksa. Seda kirjatööd, mille asjus ma õigupoolest Brüsselisse läksin, võite peagi lugeda Maalehe vahelt RV-st. Homme loodan juba midagi Brüsseli olu kohta retrospektiivselt kribada. Täna aga vdke pilte. Samad pildid on ka FB-s, nii et kes FB-s minu Brüsseli albumit vtsid, neil siit enam põhjust vdta pole.

Kõigi pilte autor on Leelo. Teda süüdistagegi:)

See on siis Brüsseli Raekoda, barokne & puha. Vähe suurem Tlna omast, Raekoja plats ise on ka vähe suurem:)
Torni otsas seisab kah mingine tegelane, aga see polevat mitte Vana Toomas või Tom of Finland, vaid hoopis Miikael:) Aga teda me’i näe. Näeme mind, kes ma seisan Raekoja ukse ees.

Minu selja taha jäävas majas kirjutas Karl Marx “Kommunistliku partei manifesti”. Seega on tegu südamelähedase majaga igale marksistile, olgu ta siis kommunist või niisama marksist (viimaseid on muuseas rohkem, ehkki Eestis üritatakse muljet jätta nagu oleks iga marksist automaatselt kommunist, milline mulje on muidugi täielik jura)

Majas endas asub praegu hirmkallis restoran, mistõttu seal klientide käivad ainult ekspluataatorlike kl-de esindajad & neistki omaxa rikkam osa.

Tunnistan ausalt, et ega ma päris täpselt tea, mis sinna seinale kirjutet on, aga et ma alati & igal pool olen aidsiohvritega solidaarne ning üritan punase lindi kampaaniaid mitte vahele jätta, siis tundus paslik ka selle seina taustal endast pilti teha lasta.

Kuninglikus asumis saab teha kauneid pilte vtega vanalinnale. Minu selja taga peaks näha olema ka kuningas Alberti hobuse tagumik:)

Metroojaama nimi “Wet Kunst” tekitas minus mitmeidki kummalisi & kelmikaid mõtteid:) Kui kellelegi peaks seljaga kaamera poole olev daam kuidagi tuttav ette tulema, siis jah tõepoolest, ta on Liisi P.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

5 responses »

  1. V.A. ütles:

    No wet on holl k. seadus (seotud etümol. “teadmisega”) ja kunst on kunst. Metroojaama nimi on tegelikult ikka Kunst-Wet.

  2. Lilly Munster ütles:

    Nojah, paljud väljamaalaseda mäletavad peale môningast settimist Eestist ja eestlastest ainult “Terviseks!” 😀

  3. Keit T. ütles:

    Said oma valge kaabu kätte või on see juba uus? 🙂

Lisa kommentaar

