Olen langenud niivõrd sügavale lugemise rüppe, et kajandamiseks ei jätku aega. Kavatsen end edaspidi siiski parandada, aga on x miskipärast juba nii, et 1gi IIl a-ajal, kui suvel, ei loe ma läbi nii ulatuslikku rmtute massiivi.
Ka tunnen vajadust pidada pisukest pausi omandamaks värskemaid ideid kajandamiseks. Me kõik xdame kogu oma elu jooksul seda, mida x juba oleme öelnud, ent ma tundsin endal mingi piinlikkuse piiri juba kätte jõudvat. Igal juhul ei kesta see paus kaua, nii et targem on teil siia kajamisse ikka võimalikult tihti vdta. Ülima tõenäosusega üritan juba homme siia midagi toekamat kirja saada.
Loodetavasti pole te mu olemasolu unustanud? Mul on siiras hirm, et eksisteerin oma sõpre-tuttavate teadvuses ainult niikaua, kui suudan end iga päev mõne värske tekstijupiga neile meelde tuletada.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

6 responses »

  1. Marta ütleb:

    🙂

  2. Riina ütleb:

    Mõtlemisest ei pea alati kirjalikku jälge maha jääma😉

  3. Metsapiiga ütleb:

    Ei ole unustanud:) Tallis askeldades kuulen ka sageli Öölendureid. Viimane oli Vangelisest – kirgastav! Igavesti tänulik olen, sest tallitööd on kohati rist ja viletsus, eriti sellise kuumaga.

  4. Oudekki ütleb:

    Aga sa fotod oled kätte saanud, mis ma sulle saatsin?

  5. Trc ütleb:

    Tõelise tarkuse tunnuseks pidigi olema oskus õigel ajal vait olla😀. Ma olen üsna pikka aega arvanud, et Arni on tõeliselt tark inime😉.

Lisa kommentaar

