Krt ma’i saa endast aru, miks mul on vaja kauni päeva lõpetuseks tingimata lugeda mingi järjexe tolvani sissekannet sellest, kuidas Tln on nõme linn ja linnas on üldse värdjas elada ning tglk elu käib ikka maal!!??? Võiks ju aru saada, et selliste sissekannete juurde’i peaks minusugusel Die Hard tlnfännil lihtsalt asja olema???! Seda enam, et ma’i saa vastukaaluks oma kajamis ka kirjutada, kuidas tglt on kõik Tlna kallal norijad nõmedad tüübid, keda maapind varem või hiljem niikuinii neelab – siis on pool kajamiilma kohe minu kallal, süüdistades mind 7 surmapatus, eriti selles 8-s (kellegi IIga peale minu seda miskipärast iialgi ei tehta).

Krt ära roni lugema neid sissekandeid, mille I lõigust juba näha on, et sealt ainult hinge täis tegemise materjali oodata on. Talitse oma lugemiskirge mees rsk!:(((

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

9 responses »

  1. Gerly Meister ütleb:

    Hinga sügavalt sisse ja püüa rahuneda😀

  2. Nirti ütleb:

    Tra, ma olin nende paljuhinnatud maal: kõigepealt enne õhtut ma tantsisin nagu derviš ringi ja tapsin parmusid, kes isegi läbi tanksaapa hammustasid ja siis lendasid puu otsa lihatükka järama, õhtul tulid parmusid välja vahetama varblasesuurused sääsed ja kõige lõpuks ümbritsesid mind inimesed, kelle suhtumine oli paljuski “Pfuih, omanäoline inimene!”

    “Maa” juures on häid asju ka muidugi: ATV-ga sõitmine, rinnakad lamburineiud ja maasikapeenrad.

    • ÖöHulkur ütleb:

      Liinangi om parmud, säändsed inemisesuurused. Suisa hammustama nad ehk es tule, a’ häirivad inemisi muud moodu – välimuse, haisu, käitumisega…
      Sääskedex ja muix vereimejaix võib vast lugida liinan laiutavaid kapitaliste, liinaviletsust, mupot, keda kõike viil. Imevad su rahast tyhjass.
      Ja ega liinangi umanäolisi inemisi sallita. Sul olgu ikke sälän ylikond vai tunked… Hää vähembaste, et mõtteid lugida es osata.

      Seega, vahet es ole😀

  3. thela ütleb:

    Mina ei kujutanud kümme aastat tagasi ette, et peaksin elama maal. Nüüd ma ei kujuta ette, et peaksin elama linnas, eriti ükskõik millises Eesti linnas. Nii et kõik muutub ajas.

  4. Nirti ütleb:

    Mingid sellised idüllid on nunnud.

    Aga reaalsuses on parmud, kaanid, sääsed, kihulased, põdrakärbsed ja ropult kallid väikepoed.😀

  5. Oudekki ütleb:

    Mina pean tunnistama, et 40-kraadisele kuumusele, niiskusele ja igasugust masti saastusele oli üks 20-kraadise temperatuuri ja tuulekesega mägiküla ja mäekülgi kattev mets radade, rebaste, jäneste ja forellijõega Appenniinides väga värskendav ja meeldiv kogemus. Imelisest päikeseloojangust kõnelemata.

    Sääski oli linnas rohkem. Maakärbsed jõid liiga palju veini ja seetõttu rünnata ei jaksanud. Hinnad olid linnaomadest tsipa madalamad küll ja toiduga olen rahul, pudel mustikalikööri tuli kaasagi.

  6. Oudekki ütleb:

    (Tuuleke paisus õhtul küll nii suureks, et kui mul oli vaja mäenõlvalt kuud pildistada, siis ühekorra puhus ta mu ka külili)

  7. Punane Hanrahan ütleb:

    Ega ma selle vastu vaidlegi, et mõnel meeldib elada maal & linnas üldse’i meeldi. Mu point on ikkagi see, et inimesed võiks ära lõpetada selle krdi totalitaristliku lähenemise, et “see koht, kus mulle’i meeldi on nõme PÕHIMÕTTELISELT, mitte lihtsalt mulle isiklikult ebameeldiv”. Ärge palun s*ttuge II inimeste armastet elutuppa, kui tohiks ehk soovida:(

    • Punane Hanrahan ütleb:

      Aga nagu juba sissekandes endas ütlesin – ise olen süüdi, ronisin lugema sissekannet, mida ma poleks tohtinud oma närve huves lugeda. Nii et ongi OK, olengi ise süüdi, päriselt ka.

Lisa kommentaar

