Minu lauaarvuti, kus jookseb Ubuntu (mis versioon, seda ma korraliku dumbuserina loomulikult ei mäleta) ei vea alglaadimist lõpuni, selmel esitab ta mulle järgneva teksti:

An Automatic filesystem check of the root filesystem failed. A manual fsck must be performed, then the system rebooted. This fsck can be performed in maintenance mode. Please note that the root filesystem is currently mounted read-only. The fsck should only be performed while the root filesystem is mounted read-only. However the command to remount it read-write is:
#Mount.N_o remount, rw/root@emo desktop.~#mand not foundenance shell, press Control-D.

Kuivõrd windowsil jooksva läpaka olemasolust hoolimata on ka lauaarvuti mulle siiski ülimalt vajalik riistapuu, siis pöördun Linuxit valdava üldsuse poole harda palvega: äkki keegi saab mõnipäev Paldiskisse tulla & selle sigaduse likvideerida ning mu lauaarvuti uuesti korralikult tööle? Viin & pelmeenid või vein kohase suupistega &ms. loomulikult minu poolt.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

4 responses »

  1. Larko ütleb:

    Pole küll just guru, kuid teatav ettekujutus mul sellest on, mida teha tuleb. Ehk siis kui kedagi minust pädevamat pea kätte ei saa, võiksin olukorra lahendamist proovida. Selleks ei pea ma isegi eraldi Paldiskise TULEMA🙂

  2. Eeva ütleb:

    said korda? mul on imeline linuxipoiss, võin teda asja kallale ässitada.

  3. rocfeller ütleb:

    Mida sa põed,tee formaat ja lase oma Linux uuesti käima.

Lisa kommentaar

