Sain enda lauaarvutis ise Ubuntu uuesti jooksma!:) Selleks võtsin ma (teise arvuti abiga loomulikult) internetist manuaale, mille kohta kõhutunne ütles, et need võiksid sobida & tagusin käsureale käske, mille kohta kõhutunne ütles, et need võiksid minu arvuti puhul õiged olla.

Aitäh Marek M-le, kes mulle FB-s I sobiva manuaali kätte juhatas. Ainult sellest ei piisanud, aga sealt oskasin juba järgmisi manuaale edasi otsida.

Selgus, et see app, mis ekraani allnurgas kella näitab, oli kuhugi kadunud. Ubuntu muidugi järeldas sellest, et ta’i tohi ennast enam käima panna. Nüüd Ubuntu töötab, kell on ka õige koha peal & näitab õiget aega. Kõige selle saavutasin ma ise, oma kuldsete kätega:) ehkki ma seniajani aru’i saa, mida ma siis õigupoolest tegin.

Homme hakkan linuxiguruks:)

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

3 responses »

  1. Larko ütleb:

    Palju õnne, said käpa valgeks!

    Nii see asi just käibki. Kui minul on mõni probleem, on sama probleem kindlasti kellelgi teisel ka olnud. Linuxrahavas sageli jagab oma kogemusi ja teadmisi ehk igale probleemile saab lahenduse guugeldada.

  2. Eeva ütleb:

    Linux pakub nii palju võimalusi olla arvutigeenius. Isegi mina olen telefoni teel aidanud ühe arvuti koomast välja tuua.😉

  3. […] Sain enda lauaarvutis ise Ubuntu uuesti jooksma!:) Selleks võtsin ma (teise arvuti abiga loomulikult) internetist manuaale, mille kohta kõhutunne ütles, et need võiksid sobida & tagusin käsureale käske, mille kohta kõhutunne ütles, et need võiksid minu arvuti puhul õiged olla. Edasi. […]

Lisa kommentaar

