Käes kuu, mis minu isiklikus & alalises 12 kuu edetabelis platseerub septembri järel kohe IIks:) Aeg vdta, mis viimase 40 a. jooksul on 0-ga lõppenud a-il Euroopa edetabeleis toimunud & noppida sealt välja minu ning loodetavasti ka lugejate maitsele sobivad lood:)

1970 – UK tabelist leiame III kohalt The Kinksi loo Lola:

Šveitsi teeb vähemalt IV augustil ilma Shocking Blue – Never Marry A Railroad Man. Kujutan ette vaeste rdtlaste tundeid, kui nad aru said, et sellest kiftist & hästi laulvast hipiplikast peavad nad suu puhtaks pühkima:) Laul ise rühkis tol päeval Šveitsis X kohale:

1980 – UK-s laiutab II kohal 1 minu absoluutseid lemmikuid, Diana Rossi Upside Down:

Šveitsis III augustil seevastu V kohal minu II absoluutne lemmik, Frank Zappa Bobby Brown:

1990 -Britid on XXIV upitanud minu järjexse absoluutse lemmikloo, Stingi Englishman In New Yorgi:

Šveitslasil V augustil Ikohal Matthias Reimi Verdammt ich lieb dich:

2000 – Brittidel III kohal soomlaste tolle a. suursaavutus Bomfunk MC’s-e Freestyler. Mäletan aega, kus omaaegses tuntud netikeskkonnas, Elfikeldris, peeti seda lugu vaat et halva muusika & üldse kõige kurja sümboliks. Mina pidasin targu moka maas, sest 1kõik kust otsast ma selle loo hindamist ka’i alustaks, jõuan ikka järeldusele, et tegelikult on tegu krdi tugeva looga, mis täiesti ära teeninud koha minu absoluutsete lemmikute hulgas. Seda lugu saab vihata ilmselt ainult selline inimene, kes elektroonilist tantsumuusikat kui sellist vihkab. Taoline kitsarinnalisus aga jäägu juba tema süümele:)

Soomlased ise lõbutsevad 2000. XXXIII nädalal hoopis Petri Nygårdi Vitun suomirokki saatel (millises laulus kogu suomirokki ajalugu & tolle hetke tänapäev roppe sõnuga läbi sõimatakse) olles selle singlitabelis koguni II kohale vedanud:

Šveitsi on bomfunkarid suisa Ikohal, aga X kohale on tõusnud lugu, mida ma pikka aega vihkasin, kuni sain aru, et olin loo sõnumisse süvenedes tglt. lootusetult pinnapealne olnud. Sestpeale kuulub too lugu minu absoluutsete lemmikute hulka:)

2010 – Näh, olemegi otsaga tänases päevas väljas:) Soomlasil selle a. XXX nädalal V kohal Kymppilinja Minä:

Tuleb tunnistada päris paljuile šveitslasile meeldivat Unheilig, eriti tema lugu Geboren um zu Leben. XVII koht pole küll kõige kõrgem, aga populaarsuse puudumisest ka just märku’i anna:

Selline oli siis meie seexne jalutuskäik läbi 4 a10ne, mõeldud kinnitama tõika, et head muusikat on tehtud igal ajastul:)

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

One response »

  1. kt ütleb:

    Ajee, Bomfunk MC “Freestyler”. Toda olen viimasel ajal just suht palju kuulanud – väga hea lugu tõepoolest!😀

Lisa kommentaar

