Täna teile suomirokki ehk Neljä Baritonia, Mikko Kuustonen, Anna Puu.

1997. aastal üritati moodustada suomiroki-supergruppi ning koguti kokku 4 vingeimat suomiroki meeslauljat: Ismo & Ilkka Alanko, A.W. Yrjänä ning Kalle Ahola. Paraku jõudis superkoosseis salvestada täpselt ühe loo, mille nimeks Popmusiikkia. Aga see eest on ka kõva lugu muidugi:)

Suomirokiga jätkame, aga tunduvalt lüürilisemal-ballaadlikumal lainel. Mikko Kuustonen laulab meile kaktuseviinast & oma elust, mis on nagu Fellini film:)

Paljude rahvaste vanasõna ütleb, et “kellele meeldivad saates “X riik otsib superstaari” ülesastuvad lauljahakatised on peast idioot & maitselage pealekauba”. Tõsi ta on, et Eesti vastavas saates pole ma peale Kene Verniku kedagi kohanud, kes minus üldse mingeid – kas häid või halbugi – tundeid esile kutsuks. Keskpärane 1taolisus. Muis riikes on mu arust aga asjad IIx IIiti ning saatesari Finnish Idols on mu meelest lavale toonud mitu tõsiseltvõetavat lauljat, kes esitavad toredaid, südamesseminevaid jne. laule. 1 neist lauljaist on Anna Puu, kellest laiem avalikkus sai teada tänu Finnish Idolsi 2008. a. võistlusele. Enamik tema laule on minu abs. lemmiklaulud, aga täna laulab ta meile, et täpselt selline see elu ongi:) – C’est la vie:

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

Lisa kommentaar

