Fideelia on uue kajamiga hakkama saanud ning raudkindlalt lisandub see nüüd ka minu kajamirulli.

Ühtlasi lendavad kajamirullist välja mõned, mida juba ammu uuendet pole või mida ma lihtsalt enam ei loe. Kahju on sellest, et lahkuvate kajamite asemele uusi pole kusagilt võtta. Saan aru, et kajandamise hiilgeajad on läbi ning see on muutunud täielikult nišitegevuseks, aga ses nišis võiks ka minusugusele rohkem loetavat olla. Paraku jäävad Eesti kajamiilma hiilgeajad 2007-08 a-sse ning praegu maailmas toimuvad protsessid tõepoolest ei toeta netielu elavnemist, inimeste toimetulekuraskused & hirm homse ees on vist paisunud nii suureks, et sellest piisab netielu kui sellise muutmiseks ainult väga väikese kogukonna asjaks. Täielikuks väljasuretamiseks ehk veel mitte.

Omaette küs. on, miks mulle meeldib just netielu elada. Olen sellele varemalt mõnel xal vastanud, kuid tunnen aja küps olevat uuesti vastata. Ehk teengi seda mõnipäev jälle.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

One response »

  1. Fideelia ütleb:

    Tänud mind lisamast! Mulle meeldib jätkuvalt netielu elada, kuigi hirmu homse ees tunda oleks just minul ikka päris piisavalt.😀

Lisa kommentaar

