Nädalavahetusel toimus siis taasx sündmus, mis on rahvasuus juba omandanud nimetuse Legendaarne sünnipäev. Oma legendaarsuselt ei jäänud seexne eelmisile sugugi alla, pigem vastupidigi. Et teatavasti on tööandjate jms. läinud väga kombe googeldamine ning et ma kellelegi karjääritakistusi ei soovi (enda pärast ma’i muretse, kellele see ikka üllatusena tuleb, et 41a-ne ajakirjanik vabal ajal mõnix ka suuremais kogusis alkoholi tarvitab ning selle tegevuse käigus palju nalja saab – ma pole oma põlvkonna ajakirjanike hulgas oma boheemlike eluviise poolest sugugi kõige radikaalsem tüüp) siis ei hakka ma sündmusi & nende käiku täpsemalt kirjeldama. Aga mõned märksõnad ometigi.

Astelpajuliköör – mitte ainult katalüsaator, vaid ikka tõeline sündmuste mootor.
Citycrawling – see on tore, et Larko ka nüüd Paldiskis elab, nõnda arenesid sündmused vahepeal suisa 2s peopaigas xaga ning oli palju huvitavam.
Killurahe – nõnda palju joogianumaid pole veel 1gi minu sünnip. jooksul ära lõhutud. Iga natukese aja tagant langes mõni veiniklaas vms. põrandaplaatele või koguni betoontrepile. Kuid looduses peab valitsema tasakaal ning praeguseks on selgunud hämmastav tõik, et külalised kinkisid mulle juurde täpselt sama palju klaase, kui nad ära lõhkusid:) Populaarne rahvauskumus omistab kildele ka õnnetoovat jõudu. Kõigest sellest hoolimata paiskan järgmise a. legendaarsel sünnipäeval ilmselt kasutusse plastiktopsid, sest sünnip. järgseil pohmapäevil pidevalt muretseda, et kas kõik killud ikka said põrandalt ära koristet ning ega mõni koer neid endale käppa’i astu, on pisut tüütu.
Termotuumapohmell – oli mul pühapäeva hommikul, õnneks jõudsin ma hiljemalt Legendaarse sünnipäeva II vaatuse II pildiks ikka juba konditsiooni tagasi.
Õuefraktsioon – kasvas vahepeal juba nii suureks, et tuppajäänud tõsist igavust tundma hakkasid. Aga värskes õhus suitsetamise kaunidusest õhkas oma ajal juba Tšehhov:)
Ei hakka salgamagi, et suurem osa märksõnust läks kahtlemata meelest ära, ses osas võivad IId kohalviibinud, kui nad seda kirjatükki lugema juhtuvad, omaltpoolt parandada & täiendada.
Aga nüüd tänusõnad osalejaile (loodetavasti ei jää mul keegi 2 silma vahele, aga kui ma olen kellegi ülekohtuselt unustanud, siis palun seda mulle mitte pahaks panna, vaid kanda selle arvele, et peoväsimust pole ma päriselt saanud senini välja puhata – termotuumapohmakale järgnes kohe tõsine töötegemine).
Niisiis tänan üritusel osalemise & seega selle meeldejäävaks kujundamise eest:
Legendaarse sünnipäeva I vaatusel (4.september 16.40 – 5.september 14.05) osalenuid: ilmumise järjexas:
Agulirebaanetsit, Thonoliat, Keiti, V.A-d, Eevat & Barbarit, Mialeed, Taliesini, Ramloffi, Avaliku Elu Tegelast;), Liisi “Väike Hipit”, Oopi, Larkot (kes ei lahkunud tglt. sugugi I vaatuse lõpus, vaid II vaatuse I & II pildi vahel, olles seega ajalises mõttes vastupidavaim külaline:)), Toomast, Sirjet, Varjuneidu & Sveni, Eerikat & Olevit, Jaani, Udupead, Rattust, Tarmot, Üllet, Vahurit, Fideeliat, Kukupaid, Liisi & Allanit. (Uhh, loodetavasti said nüüd ikka kõik kirja & 1ki ei jäänud 2 silma vahele, kole oleks ikkagi oma sõpru ära unustada).
II vaatuse I pildis (5.september, mingi pärastlõunane aeg) osalenuid:
Juurakut & Tartsi.
II vaatuse II pildis (5.september, 21.00 – 6.september 01.00) osalenuid:
Mariat & Argot.

Ühtlasi tervitan kõiki oma sõpru & muid olulisi inimesi, kes seex tulla’i saanud ning loodan kõigi teiega ka siiski peagi kohtuda.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

13 responses »

  1. agulirebaanets ütleb:

    Mulle jäi seekord kustumatuna meelde kild, kuidas mina, koerakuudi ees magades – sõiman kodanikku tähenärijat, et too öösel samast kohast oma jalavarje otsib ja ei leia ega leia (sest selle peale hakkas ju koer minu pea taga kuudis valjusti meelt avaldama), formaadis a la:
    a: tra sul öösel üldse neid kingi tarvis on?
    b (lõpuks käega lüües): ah sitta, mul neid kingi üldse Tallinnasse minekuks tarvis on, ma lähen paljajalu!
    Õnneks kodanik lõpetas küll vist ületee järgmises peopaigas.

    • Punane Hanrahan ütleb:

      Lõpetas jah ning hommikuks (õieti varaseks pärastlõunaks, kui nad kõik Larko juurest tagasi tulid) evis ta paremuselt III pohmakat. Ikohal (st. kõige rohkem loppis) olin mina, IIl Sirje, tema siis oma III koha pohmakaga kustus aeg-ajalt vaikselt tugitooli ära.

      Aga ise on ta süüdi, sest just tema need astelpajuliksid tõi:) (st. 1 lasin ma Liisil & Allanil juurde tuua).

      Tglt. on astelpajuliks hea mõte – maitsev, odav & hakkab hästi pähe:) Ainult et tuleval a-l peaks üritama paremini piiri pidada:/

    • Manjana ütleb:

      meile meeldisid sa ka öösel kõige rohkem. hea, et sa ei mäleta, et ma sult 2 x sõimata sain🙂

  2. kt ütleb:

    Mina tahaksin siinkohal veelkord tänada Udupead (ka kannatlikke kaassõitjaid Lille ja Rattust), kes meile Vahuriga taksot sõitis ja Tlnas meid koduukse ette ära tõi.🙂

  3. Liis ütleb:

    Mul on hea meel, et kõik ellu jäid. Mina sain kõigest väikse psühhotrauma.

  4. agulirebaanets ütleb:

    Mind niitis too turistibrändi.

  5. udupea ütleb:

    Arni, mille poolest erineb tuumapohmell termotuumapohmellist?😛

  6. notsu ütleb:

    nuuks, ikka kahju, et seekord ei jõudnud (äh, juba teist aastat olen õigete pidude ajal haige), aga andke teada, kui afteka aftekas tuleb või midagi. Ega ma terve sügis ja talv ikka ei põe (kuigi praegu jah, ikka veel).

  7. […] alaline jahikülaline Jasnajan Puukissa oma udusaagi täpselt õigel ajal. Paraku olin ma tookord millegi muuga hõivatud ja vahepealsetel päevadel juba sootuks asjalikema tegevuste kallal ametis. Ega pildid […]

Lisa kommentaar

