Kajamis on juba kaua valitsenud vaikus, sünge kui öö. Mõtlesin selle vaikuse nüüd murda, kirjutades siia 1e & IIst & veel nii mõndagi, aga viibin ikka veel päeval sooritet tehingu pos. mõju all. Eks siis kirjeldan algatuseks seda ning eks siis paista, kas tuleb siit veel midagi:)

Nimelt olin möödunud päeval AK-s tööl, hommikusel koosolekul sain teada, et mind huvitava kaubaartikli hind on tõusnud hüppeliselt 3000 kroonilt ühikult 10 000 kroonini ühikult. Sattusin mitte just väga kergekujulisse paanikasse, sest tegu on mulle ikka suhteliselt eluvajaliku kaubaga (ilma selleta elab ka kuidagi ära, aga ma’i kujuta päris täpselt ette, kuidas). Eks siis uurisin mina internetist, et mis hinnaga pakutakse konkureerivat kaubaartiklit ning – ennäe – selle hind oli veel täitsa normaalne, konkreetse pakkuja juures vähemalt septembri lõpuni. Polnud vaja kalendrisse vdtgi veendumaks, et käes on viimane septembripäev. Nii ma haarasin värisevi käsi mob.tlf-i, helistasin kaubapakkujale, et kas soodne pakkumine veel jõus. Oli:) Nii tellisin ma mulle eluvajaliku kauba ära. Seda tuleb küll finantseerida krediitkaardilt väljavõet rahast, aga parem nüüd nii, kui hiljem palju kallimalt. Eks peab selle krediidi ka kuidagi tagasi maksma, sest kussa muidu saad. Ning makstaksegi:)

Aga mis kaubast jutt, vat seda ma teile öelda’i saa, muidu hakkate veel isegi kallinenu asemel konkureerivat kaubaartiklit ostma, ajate selle hinnad üles ning siis on mul kääks majas, sest üle 4000’i jaksa ma kuus maksta selle eest, see on minu ülempiir. Aga samas, nagu juba ütlesin, ilma selle kaubata’i saa kohe kuidagi. Niipaljukest ma teid siis usaldangi, kallid lugejad, eksju:)

Mis krediiti puutub, siis oleks mul muidugi väga vaja Oobi pakut (vt. kõige alumine komm, krdi Blogger ei lase otse kommile linkida) Superego krediitkaarti – mis mind kuhugi ei lubaks & pidevalt xale kutsuks. Samas elada on ka vaja ning paraku on kas mingeid asju vaja osta või siis kohe minna poe taha alkaššiks. Aga seda ma veel ei taha, mulle täiesti sobib variant, et Ramloff sinna enne mind jõuab🙂

Seda ka veel, et soome rahvas on lolliks läinud, või kui mitte rahvas, siis valitsejad küll. See on kurb, sest Soomel on minu jaoks endiselt kvaliteete, mille pärast ma sinna emigreeruda tahaks, aga kui ma’i või rahus oma piipu suitsetada, siis ei mängi välja. Mind ei heiduta mitte niivõrd seaduse karmus, kuivõrd solvab just see eeldus, et ma seaduse tagajärjel suitsetamise maha jätan – ühisk-a ülbus nõuda minult mingist harjumusest vabanemist, suunata mind sellele, mitte nõuda, et ma oma harjumusega IIi ei kahjustaks. Mulle’i meeldi ühisk-d, kus inimesel pole õigust teha iseendaga just seda, mida ta tahab. Jah, IItega tuleb arvestada, aga kui inimene ikka iseendaga & oma tervisega midagi teha tahab, siis see on tema enda asi ning sellest võiks kõik maailma valitsused 1x ometi aru saada. Sest vabaduse lõpp on täpselt selles kohas, kus inimesel pole enam õigust oma keha & vaimuga omatahtsi ümber käia. Et veel kasvavat põlvkonda üritatakse suitsetamisharjumusest ilma jätta, sellest saan ma aru, see on vähe II asi.

Eestis õnneks nii jubedat seadust ette näha pole & loodetavasti ka’i tule. Meie valitsused on igasugu ärakeelamisisse õnneks väga tõrjuvalt suhtunud, ehkki liberaale, kes pole liberaalid mitte ainult majanduses, vaid igas mõttes, tean mina ainult 2e: Silver Meikar muidugi & Meelis Kitsing oli ka kunagi, aga viimane on pildilt kuidagi ära kadunud, teagi mis tast saanud on.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

4 responses »

  1. udupea ütleb:

    kuni sinnamaani, kui Sa ütlesid, et 4000 kuus, olin ma täitsa kindel, et jutt käib selle talve küttepuudest.

  2. Punane Hanrahan ütleb:

    Jutt KÄIB selle talve küttepuist, ehkki jah, koguse kohapealt pingutasin tõesti mõneti üle, 10 ruumi kuus meil ikka’i kulu – vast ehk 2 kuuga läheb ära.

    Meil läheb üle mõistuse palju puid, sest korter on ses mõttes täiesti ‘”mitteroheline”, et ei pea abs. sooja. Sel sügisel hakkame ka korteri soojapidavamaks muutmise osas samme astuma – aga see saab pikk tee olema, sest iga samm on krdi kallis, nagu enamvähem kõik tänap. maailmas:)

  3. notsu ütleb:

    Aga need soojapidamise heaks tehtud sammud tasuvad ikka ära ka. Me nägime selle vaeva põhielamispinnal ära ja meil läheb nüüd talvega 10 ruumi, mitte kuuga. Kui nüüd töötoas kah ära saab tehtud, siis hakkab vbla veel vähem minema.

    Iseasi, et 4000 on selle koguse eest ikka tõesti väga soodne, me olime õnnelikud, kui saime öeldavasti kuivad 5500ga. Aga noh, see-eest terve talv hooletu, keskküttega tuttavatel tuleb selline arve paari-kolme kuuga kokku.

  4. […] Kajamis on juba kaua valitsenud vaikus, sünge kui öö. Mõtlesin selle vaikuse nüüd murda, kirjutades siia 1e & IIst & veel nii mõndagi, aga viibin ikka veel päeval sooritet tehingu pos. mõju all. Eks siis kirjeldan algatuseks seda ning eks …Edasi. […]

Lisa kommentaar

