Mõned kaunid näited, kuidas minu meelest on kujutet tõeliselt erootilist naisekeha. Erootika suure E-tähega:) Kahjuks on selline ilu- & ka erootiline ideaal tänapäeval nii out, kui veel üldse annab olla ning ma kardan, et selliste kehade pidamine erootiliseks kaob peagi lõplikult:(

Tizian:


Renoir:



Rubens:

Giorgione:

Wiertz:

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

12 responses »

  1. agulirebaanets ütleb:

    See on vist küll üks väheseid asju, milles ma sinuga pea 100% nõustuda võiks – on küll silmale hea vaadata. Parem, kui mõnd kaasaegset naisteajakirja (mida ma tekstilisil põhjusil nagunii ei näpi).

  2. keit ütleb:

    Njaa, minu jaoks jäävad need tädid küll erotsist väääga kaugele😛

    Muide, üritasin vastukaaluks leida mõnd meesakti, mis vastaks minu kujutlusele erootikast, aga paraku ei hakanud ühtki sobivat silma. Niisiis pean nentima, et erots on minu jaoks pigem see, mida ei näe, midagi mida võib ette kujutada😀 Riietada mõttes nt. see tüüp (http://pics.livejournal.com/art_vitali/pic/0001t3wp) lahti ja erotsi kui palju😀

  3. Fideelia ütleb:

    Eelistan sihvakaid kehasid. Ei pea tselluliiti erootiliseks. Ilu on kultuuris pidevalt muutuv nähtus.
    http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=389624

    • Punane Hanrahan ütleb:

      Nojah, sina’i pea, aga mina pean:) & kurvastangi selle üle, et minu ilu- aga eriti erootilise ilu ideaal minevikku vajub. Ning loodan leida sarnase maitsega inimesi – siin on lootust, et 1skoos suudame ka sellist ideaali kadumise eest kaitsta ning alal hoida. Plurastlikus maailmas saavad erinevad iluideaalid rahulikult kõrvuti eksisteerida – järelikult on vaja ainult kriitilist massi, kes 1 või II ideaali eest seisaks.

      • Fideelia ütleb:

        Mida sa täpsemalt tselluliidis erutavat leiad? Kas see on seksikas, kuidas pekid iga väiksemagi liigutuse saatel võdisevad?🙂
        Paksematel inimestel on raskem olla (mõtlen neid, kes on hiljem juurde võtnud, mitte sünnipäraselt suuri, sest nad ju ei tea, mis tunne oleks olla sale). Kui ma olen vahel paar kg juurde võtnud, olen tunnen end nagu mingi 100 kg lihamägi. Kui olen enda loomulikus kaalus, siis on mõnus kerge ja liikuv tunne.
        Huvitav, kas Eestis on veel palju mehi, kes tüsedaid naisi fännavad? USA-s on küll.

        • Punane Hanrahan ütleb:

          Aus vastus – jah, minu arust see ON seksikas, tõepoolest. Korpulentne naisekeha on see, mis mind erutab – erutab kehakuju jms. Aga eriti tugevad erutajad on kõikvõimalikud voldid ning täiesti võtab aru peast, kui naisel juhtub olema rasvavolt täpselt naba kohapeal – siis läheb pilt eest & muidugi kaasneb ka automaatne ülitugev erektsioon.

          Mulle tglt ei meeldi väga oma seksuaalse erutuse 1ikasjust rääkida, aga kui küsitakse, ei näe ma põhjust vastamata jätta – seda enam, et midagi häbiväärset selles kõiges ju pole.

          Aa, kui detailidest kõnelda siis 1 asi veel – kusjuures mulle’i meeldi suurte rindadega naised (enamasti prevaleerivad korpulentset naiseilu eelistavate meeste hulgas suurte rindade fetišeerijad), minu ideaal on paks naine väikeste rindadega.

  4. Ramloff ütleb:

    Ilmselt ongi igalühel täiesti oma ideaal. Ja hea kui see nii jääbki ja keegi ei hakka ütlema, et teise ideaal on ebaõige. Mina näiteks hindan habrast ja isegi haiglaselt kidurat kehaehitust, seega on minu ideaal jälle täielik vastand Keiti pildil kujutatule.

    • Punane Hanrahan ütleb:

      Jah, kui ma üldse millegi vastu sõna võtan, siis igasugu katsete esteetikat kuidagiviisi standardiseerida. Minu jaoks on esteetika valdkond, kus ei saa olla “õiget” & “valet” ega “üldkehtivat”. Nüüd tuleb kindlasti Martin Luiga, või ehk ka keegi II & vaidleb mulle vastu. Näiteks põhjendusega, et kodanlik esteetika pole õige töölisklassi jaoks & vastupidi jne.

      Siiski jään kindlalt seisukohale, et esteetikas saab kehtida 1nes paljusus ning igasugused katsed määratella üldkehtivaid ilustandardeid on kurjast.

  5. luiga ütleb:

    Esteetika ON valdkond, kus ei ole üldkehtivat ega vaieldamatut. (Mõttetu on mõelda, et M. Luiga on Stalin.) Mis ei tähenda, et esteetika üle ei saaks arutada.
    Üldiselt ma leian, et on mõtet vastu astuda “üldtunnustatud normile”, sellepärast, et seda kultiveeritakse minu jaoks vastuvõetamatute vahenditega ja see tekitab inimestes kunstlikku rahulolematust iseendaga.

    Kui ma oma isiklikest eelistustest räägin – mida keegi minult küsinud ei ole, aga mis tunduvad antud kommentaariumis aktuaalsed olema – siis ma leian, et kõhnus, paksus ega lihased ei garanteeri veel ilu ega koledust, vaid mingisugune detailide kokkukõla ja üleminekud, paljud olemuslikult erinevad asjad võivad ilusad olla.

    Tütarlapsed Hanrahani piltide peal ei ole mu-meelest mitte ülekaalus, vaid üsna keskmises kaalus. Kiidan heaks. Seda, ma arvan, pole ka tarvis karta, et maailma maitse on täielikult unifitseerumas.

    Ja avaldus nagu “ma ei saa aru, kuidas mõnele võib meeldida, kui inimese keha peal on rasv” on oma olemuselt samalaadne nagu “ma ei saa aru, kuidas mõni mees tahab mehega voodisse minna” või “kuidas te saate mannasuppi süüa, see on ju jumala jälk”.

  6. Fideelia ütleb:

    Väga hea, et sain lõpuks vastuse küsimusele, mismoodi tüse võib seksikas olla, sest olen sellele palju mõelnud. Maitsed on nii erinevad. Osad fännavad just haiglaselt kõhni, enamus aga vist ei vaata nii täpselt kui peenike või paks keegi on. Nõustun Luigaga, et mitte ainult pekk või ainult lihased ei ole ilusad vaid kõige kooskõla. Kui pekki, lihast vms on muust enam, hakkavad mängima isiklikud eelistused- kellele katus sõidab volte nähes ja kes ribikontidel kannelt mängib!😉

  7. I love what you guys are usually up too. Such clever work and coverage!

    Keep up the awesome works guys I’ve incorporated you guys to our blogroll.

Lisa kommentaar

