Kohe parafraseeritav fraas ei kuulu tglt Göringile, aga krt sellega.
Uba hoopis selles, et kui ma veelx kuulen fraasi “tehke lapsi”, tekkib mul tahtmine haarata revolver. Viimaseil päevil olen ma seda tüdimuseni kuulnud nii reaalivestlusist, FB-st kui ka blogiilmast, viimati siit. Mis liig, see liig – kõrvad & silmad jooksevad solgivett sellest fraasist.

Igatahes – kui revolvrit ka’i haara, siis lapsi ka igatahes ei tee. Ega ma’i tahtnud neid ennegi teha, aga sellise aktiivse pähemäärimise peale tahan veel vähem. Ning pole teie asi halada, et kes mulle pensionit maksma hakkab. Vot nii!

Dixi et animam levavi.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

6 responses »

  1. Fideelia ütleb:

    Õige!🙂
    Parim on neid tänitajaid ignoorida. Ära vasta, ära tee midagi. Nad kaovad ise ära.

  2. wildikas ütleb:

    Mul on see laste ja pensionite valvedoktriinide osa kuidagi täitsa väljalülitunud, ei pane enam tähelegi, sama patoloogiline, nagu hakkaks ise kuhu tahes (ikka igale poole!) kirjutama, kuidas ma pean teiste laste meditsiini, lasteaia, haridussüsteemi, transpordisoodukate, lastetoetuste ja tont teab mille eest maksma, enesel kuri kahtlus, et mingit pensioni näha ei pruugi – täiega kahjumis.
    😀

  3. Tarmo ütleb:

    Tegemine ju suht monus toimetamine, ei kipu sugugi kabuuri kobama:) Kas hairiv on see parastine vastutus tehtu eest, elu pole 100% enda paralt ja tuleb ette loobumisi jms? Selline loosung sisaldab ka soovitust olla julge tulevikku vaadates ja elu edasi (k)andes – mitte laita alltekst. Olen nous, valik olgu enda teha ja partorglik roogatus ‘nyyd koik voodisse’ tekitab trotsi. Ja ometi, ole julge ja anna tulevikule voimalus, miks siis mitte:)

  4. Robin ütleb:

    Mind on alati lummanud inimesed, kelle jaoks peitub maailma probleemide lahendus küllaldases titeteos (meenutab kuidagi seda aega, mil probleemid lahenesid inimesi risti tagudes ja põlema pannes) ja ainult selles.

  5. zeeta ütleb:

    selline pragmaatiline laste “tegemine” ajab judinad peale, krt nigu mingi tyytu töö, mis vajab ärategemist. et siis olex, keda pärast ära kasutada …. või maitea, hoopis niisugused imelikud seosed tekivad , lastetegu nagu leivategu, käkitegu v kuritegu …

Lisa kommentaar

