Keit (linkida pole mõtet, sest ta on oma kajami miskipärast privaatseks muutnud) pakkus mulle välja päästva meemi, mille kohe ära teen:)
“Kirjelda 3 enda jaoks ideaalset töökohta, kus sooviksid töötada (v.a. see, kus sa juba töötad). Töö ei pea vastama su tegeliku hariduse ja nt. füüsiliste võimetega. Nii et puhas fantaasiavärk.”

Pidev tegelikkuse & kultuuri vahendaja. See oleks siis selline ametikoht, mille täitja peaks pidevalt kirjeldama seda reaalsust, mis ta silme alla jääb ning siduma selle kõigi võimalike kult. viidetega. Igale vahendajale antakse päevaks näiteks teatud lõik mingil mntl., seal ta peab kirjeldama nähtavat, sidudes selle kohe viidete & alltekstidega. A la siis “praegu langeb siin aeglaselt lund, laiu helbeid. Sellega seoses meenub automaatselt Juhan Liivi luuletus lumehelbekesest, mis tasa-tasa, liugleb aknale, tasa-tasa. Samas meenutagem, et lumi on paljudes kultuurides puhtuse sümbol” jne. saate aru küll. Mis selle töökoha mõte on, ärge minu käest küsige, seda mina’i tea. Pidi olema ju puhas fantaasiavärk:). Aga tglt. ma leian sellele töökohale mõtte küll – tuletada inimesile meelde, et tglt. ei ole neil mingit reaalsust väljaspool kult-i, et nad on suutelised nägema, kuulma, tundma jne. ainult läbi kultuuri prisma, mingit “vahetut kogemust” pole olemaski. Inimesed tglt teavad, kui järele mõtlevad, et “vahetu kogemus” on võimatu, et iga nende tajutav pilt on juba mingi varasema kultuuripildi xus, matkimine. Aga nad unustavad selle tõe pahatihti, uskudes seejärel “vahetu kogemuse” võimalust. Pole inimest väljaspool kultuuri.
Jumal Looks pidevalt uusi maailmu ning üritaks iseennast üle trumbata uute maailmade omanäolisuse & ektsentrilisuse alal. Ühtlasi annaks nende maailmade elanikele vaba tahte, aga’i sunniks neid põrgu kerima, kui nad seda tahet ka’i kasuta. Üldse suhtuks suhteliselt 1kõikselt sellesse, kas maailmade rahvad ka mind põlvili maas pälvivad, või mitte. See oleks õieti 100järguline küs. Kõigeväelise Jumalana oleks mul muudki teha, oi palju muud. Mis peamine – igav mul ei hakkaks, sest kõigeväelisena oleks ma suuteline ka edukalt oma igavust tõrjuma.
Kanget alkoholi imav sohvapadi Töö kirjelduse & iseloomu avaldamine on siinkohal vast liigne:)

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

12 responses »

  1. Larko ütleb:

    Ise kahjuks meemis kaasa teha ei saa, kuna ma juba ideaali juures olen. Mõistagi oleks hädasti vaja sissetulekut mitmekordistada et asjal jätkusuutlikust oleks.

    A, kutselise jumala ametikoht on Eestis juba olemas. Seda peab Päevalehe veergudel Andrus Kivirähk.

  2. Fideelia ütleb:

    Mina tahaksin olla vahukoort limpsiv sohvapadi.😛 Aga täna olen hoopis Jumal.

  3. zeeta ütleb:

    jumala ja padja ametid saab yhildada ja esimest pole siis vajagi

  4. soileen ütleb:

    😀 Nii meem kui PH vastus – heaaaa!! Üldiselt olen antimeemlane, aga no see on ju vaimukas😀 Kui zeeta pakutet järgida, siis oleks ühildamise tagajärjeks – kanget alkoholi imav sohvajumal. Pole ka paha😀

  5. […] selle meemi üle, mida üks obesega mees siin kajandas. Aga ma ei saa selle meemi tingimusi täita, sest tööd, mida ma rõõmuga teeks, oleks […]

  6. Punane Hanrahan ütleb:

    Nujaa, arvestades, et ma telekat peaaegu üldse’i vt., peab see küll mingi II Jumal olema. Iidol nihuke:)

  7. soileen ütleb:

    ja nii see hunnik jumalaid tekkiski, sest üks ei tahtnud telekat vaadata, teisele ei meeldinud Saku originaal ja kolmandal oli tolmuallergia. Jagati siis lõbuvaldkonnad ära ning kolmainsus paljunes polüteismiks… mõned töökohad on vist veel vabad?😛

  8. Rainer ütleb:

    See kultuurivahendaja ammet lasi mu mõtte niimoodi jooksma nagu ammu pole olnud.😀
    Kõigepealt – seoses lumehelvestega meenusid mulle miskipärast reisisaatjad, kes kahe peatuse vahepeal, kui nad parajasti ränkraskeid lapsevankreid tarima ei pea, vahivad niisama aknast välja. Selle asemel võiks nad üles täheldada, millistel lõikudel kõnniteed on lahti ajamata ja edastama selle info… mina ei tea, edastama kuhugi. Aga see ei puutu siia.
    Teiseks meenus mulle miskipärast lõik ühest vanast Peep Shop Boys’i laulust:
    “Teiega räägib minister: Oi Kaera-Jaan, oi Kaera-Jaan, oi karga välja kaema…” 😀
    Aga kui sa tahad, et see ideaalamet oleks, siis see ei passi, et teised sulle mingi lõigu määravad, peaks ikka olema võimalus, et sa ise lähed sinna kuhu tahad ja seletad asjad lahti. Ainult ettepanekuid võiksid vastu võtta ja neid tuleks, ma kujutan ette. :))

    Jumala amet… ma arvan, et igavust ei kurda praegused jumalad ka, kui nad ikka on jumalad ja kui sina ka kampa lööd, siis siililegi selge, et veel lõbusamaks läheb😀. Muide, Einstein olevat tõsiselt juurelnud küsimuse kallal, et KUI maailm pole mitte ise tekkinud vaid on jumala loodud, siis kas tal oli üldse valikuvõimalust, luua või mitte. See viib päris tõsisesse ummikusse, ei ole teps nii lihtne, et “mis kõikvõimas ta on, kui tal valikut pole”. Proovi, ja sa kahetsed😀
    (Ma tean, et sulle kristlaste jumalast rääkida on sama mõttetu kui mind Keskerakonda kutsuda, aga Ta tegelikult ei saada lihtsalt tahte eirajaid põrgu, vaid ikka need õelad ja kurjad. Samal ajal on tal kõige otsesemad [et mitte öelda kõige lähedasemad] suhted Saatana endaga, mis ühest küljest on põrgusse saatmiseks vajalik, kuid teisest küljest jätab õhku küsimuse, et kui see kõik on algusest peale nii plaanitud, kas siis äkki pole plaanis mitte viga sees…)

    Kokkuvõteks ma ei ole küll originaalne, andeks palun, aga tegemata jätta ka ei raatsi:
    Üks tsitaat igast:
    “Mis selle töökoha mõte on, ärge minu käest küsige, seda mina’i tea.”
    ” suhtuks suhteliselt 1kõikselt sellesse, kas maailmade rahvad ka mind põlvili maas pälvivad, või mitte. See oleks õieti 100järguline küs.”
    ” Töö kirjelduse & iseloomu avaldamine on siinkohal vast liigne:)”
    Sada päeva on veel aega, kandideerid ka? 😀😀😀

Lisa kommentaar

