Sain eile tuttavaks Ivar Soonega. Mõtlesin, et lisan ta ka oma FB-sõbralisti. Suur oli minu imestus, kui ma ta sealt juba eest leidsin:) Siis tuli meelde, et minu FB-sõprust taotles ta kunagi ise. Mina teda’i tundnud (kuna ma temaga ju alles eile tuttavaks sain), aga vastasin ta sõbrakutsele, sest tema sõbralistis oli palju meie ühiseid tuttavaid. Saa sa siis nüüd aru maailma asjust eksju:)

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

One response »

  1. vuuduu ütleb:

    Oh, see on ammendamatu naljateema. Eriti kui on palju söpru tuttavaid – kes neid köiki mäletab.
    Ise pyyan ysna tagasihoidlikult 50-60 inimese ringis enda ymber hoida, ma pole ka suur suhtleja. Aga tundmatutelt söbrakssoovijailt, kui nad end ei esitle (ma ise kysin/selgitan oma huvi väikesst sönumit lisaks saates), olen kysinud midagi sellist, et – miks mina?
    Yks Edgari-nimeline mees vastas: “Ära vaeva oma väikest pead, unusta ära”.
    Umbes kuu aja pärasty oli Edgar jälle platsis oma söbrakssooviga. Seekord provotseerisin hetero-ja homoteemal, olles eelnevalt visa taotleja vastuolulist profiili uurinud.
    Ytlesin, “Tore, et sul on mitmed homosöbrad, nad on ka minu söbrad”.
    Ta vastas:
    “Vaata, neiukene, mul on varsti 1400 “sõpra” ja ma ei vali neid, vaid raban umbes. Põhimõttel, et mida suurem seltskond, seda rohkem on võimalust midagi huvitavat lugeda. Ja kes lolli juttu ajab, need olen ära kustutanud.
    Keda sa konkreetselt mõtled?”
    Ma ei jöudnud vastata tema enda lausega “ära vaeva oma väikest pead”, kui tuli uus sönum:
    “Ära nende pederastidega semmi…haiged inimesed…”

    Teine naljanumber on minu jaoks Andra Veidemann. Keegi teda minu tuttavatest-söpradest ei tunne isiklikult, mina ka mitte ( ma ei vötnud teda ka vastu); aga ta istub pea köigil, keda tean, söbralistis.
    Ja keegi ei mäleta ka, kuidas ta sinna sai🙂

Lisa kommentaar

