Milline nägi siis siin kajamis välja 2010. a. ehk siis alljärgnevas on ära toodud iga kuu I sissekande I lõik ning panen ka lingid sissekannete enda juurde, kui kellelgi veel peaks tekkima huvi neid lugeda. Muidugi lähevad sissekandeina arvesse ainult sisulised sissekanded & muusika – viimane on minu jaoks liiga oluline jäämaks välja. Aga kui kuu I on näit. linnamäng, siis seda ma siin kokkuvõttes ei tsiteeri.

Jaanuar 2010

Mõnix võib kunst olla tappev sõna otseses mõttes. Christo Javacheff & Jeanne Claude Denat de Guillebon on kunstiringkonnis tuntud lihtsalt kui Christo & Jeanne-Claude. Hämmastaval kombel on nad sündinud 1 & samal päeval. Jeanne-Claude on praeguseks kahjuks surnud & Christo …Edasi.

Veebruar 2010

Sel laupäeval räägin ma neist Öölendurite saates. Aga nende kodulk-l on funkts. mis võimaldab inimesil neid mitmele poole esinema kutsuda. Kui piisavalt palju rahvast on kutsunud, siis tulevad ka. Edasi

Märts 2010

Niimoodi laulab ansambel Company Of Thieves 1 minu lemmiklaulus “Oscar Wilde”, mis möödunud nädalal ka kõikvõimalike parimate valimisel osales, aga seal võidukohti ei saanud. Kuid see fraas on tõene: meil kõigil on oma krdid. Edasi.

Aprill 2010

Sauna taga tiigi ääres kolme koduvärviga
püüdsid väikseid konnapoegi ühiselt võiks koonduda
kuule Miku ütles Manni ühes vennaarmuga
suurel konnal neli jalga, Eesti, Eesti ela sa. Edasi.

Mai 2010

Näh, ei jõudnudki mu kajam 0ni välja lugejate osas, tänagi on siin olnud 4 lugejat. Tean seda, sest kajamile on tehtud 16 klikki & lugejate arv teadupoolest võrdub klikkide arv:2. Aga nüüd asjad muutuvad, sest ma murran vaikuse. Kõnelen tervisest, … Edasi.

Juuni 2010

Istun siin, mingis EL hoones (ei viitsinud eriti huvi tunda, millises just:)), kajandan & teen nägu, et kuulan Rohelise Nädala avasessiooni. Tglt ei kuula, sest materjali on mul koos niikuinii juba 3 loo jagu (ehkki tglt. kirjutan ainult 1e) & …Edasi.

Juuli 2010

“Pole tähte õilsamat Päikesest, mis annab nii palju soojust ja valgust taevalaotuses” kirjutas kunagi Hellase poeet. Ehkki universumi “tõsiste tegijaiga” võrreldes annab Päike valgust & soojust õige nirult, vt. et ei annagi õigupoolest, on just see täheke (universumi mõttes on … Edasi.

August 2010

Sain enda lauaarvutis ise Ubuntu uuesti jooksma!:) Selleks võtsin ma (teise arvuti abiga loomulikult) internetist manuaale, mille kohta kõhutunne ütles, et need võiksid sobida & tagusin käsureale käske, mille kohta kõhutunne ütles, et need võiksid minu arvuti puhul õiged olla. Edasi.

September 2010

See’i tähenda, et suomirock mu elus läbit etapp oleks, või selleks kunagi saaks. Aga järjest enam avastan enda jaoks saamirocki. Kogu oma respektis Eesti muusikute vastu küsin – miks krdi pärast puudub muusikastiil, mida päris tõesti võiks nimetada eestirockiks? Edasi

Oktoober 2010

Kajamis on juba kaua valitsenud vaikus, sünge kui öö. Mõtlesin selle vaikuse nüüd murda, kirjutades siia 1e & IIst & veel nii mõndagi, aga viibin ikka veel päeval sooritet tehingu pos. mõju all. Eks siis kirjeldan algatuseks seda ning eks …Edasi.

November 2010

Kommenteerides Ramloffi kajamisissekannet> (mida FB-sse linkisin), kirjutas Tarmo Jüristo: See on nüüd täpselt see teema, millest meil mõned nädalad tagasi juttu oli. Ja nimelt, nagu ma toonagi ütlesin: rõhuva, valdava enamuse kristlaste jaoks ei ole need väärtused õiged ja ainumõeldavad … Edasi

Detsember 2010

Lõppkokkuvõttes jätan ma vist ikka Vahemere äärde kolimata. Peamine põhjus on see, et keegi ei paku mulle seal kohast tööd & leiba:) Aga on muidki põhjusi, mida alljärgnevas pisut lahata üritan. Edasi.

Niisugune siis kohe otsa saav kajamia. minu poolelt välja nägigi. Hinnangut ei oska anda, jäägu midagi IIe teha ka:)

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

Lisa kommentaar

