On siin kajamis jälle suhteliseks vaikseks jäänud, seexseks põhjuseks meie uus koer Donna, täpsemalt tema paanika.

Nagu ma eelmises koerasissekandes selgitasin, ei saa Kurilooma IIe koertega kokku lubada, sest ta on kuri. Väikeloomal on oma tuba, nii et temaga on lihtne, aga Donnat & Kurilooma me lihtsalt vahetame Ite & tagumiste tubade vahel, sest Kurilooma ainult tagumisis tubis kinni hoida on halb & vale õige mitmel põhjusel.

Aga täna juba nädala meie juures elanud Donna sattub tagumisisse tubisse tulles alati lausa meeleheitlikku paanikasse. Siis ta kiunub & kiljub ning näitab igal muul viisil üles häälekaid hirmumärke.

Ning siit algabki II, juba minu, häda. Sellises atmosfääris on võimatu töötada. Olen vist vanaks jäänud. Tglt. peaks ajakirjanik suutma lugu kirjutada liikuval tankil keset lahingumöllu. Ehk siis – ajakirjanik on see, kes suudab oma tööd teha mistahes tingimusis, mistahes lärm &ms. ei tohi teda segada, ta peab olema suuteline end ümbritsevast välja lülitama, kui ainult lugu kirjutamist vajab.

Mina enam ei suuda. St. suudan küll, kui tegu on mingi rahvarohke poliitilise sündmusega või puupüsti täis pressisaaliga vms. Aga südantlõhestavalt kiljuv koer vahetus naabruses võtab töövõime täielikult.

Samas tuleb kütta tagumiste tubade ahju ning igati ratsionaalne on sulguda siia koos Donnaga ahju kütmise ajaks – kuivõrd ahju kütmise ajal pean ma niikuinii siin toas olema. See aga tähendab iga päev, et ma kaotan 2+ tundi, mu päevas on 2+ tundi, kus ma’i saa teha mitte midagi keskendumist nõudvat – ei töötada, ei kajandada, mitte midagi. Tglt. kaotan ma veel pikema aja, sest Kuriloom peab saama eesruumides olla ka siiski kauem kui mingi hädine 2+ tundi ööpäevas. Ehk siis 3-4 tundi läheb mul sirgelt kaotsi. Aeg, mille olemasolul jõuaks ma ilmselt rahumeeli ka kajandada.

Täna hommikul jätkus mul veel lollust arvata, et kuivõrd eile pidas Donna end tagatubis ülal juba suhteliselt rahulikumalt, et ehk siis täna peab veel rahulikumalt ning ma saan ahjukütmise kõrvalt juba tglda mingite vaimset pingutust nõudvate asjuga. Seetõttu nautisin ennelõunat ning mõtet sellest, kuidas mu töökoorem ei olegi enam otse tohutu ning selmet ahjukütmise eel kibekähku järgmisi Öölendureid kirjutama hakata, tõstsin üle pika-pika aja hoopis tubade interjööri pisut ümber. Loll olin:(

Niisiis – lähimad tunnid saan ma pühendada Donna paanikale & ainult. Saadet kirjutama saan hakata alles siis, kui Kuriloom uuesti tagatubisse tuleb ning ma ise ette lähen. Selline väljavaade lööb päevaplaani täiesti põhjalikult segi – eestoa kütmine lükkub enam-vähem normaalselt ajalt hilisemale õhtule, lükkub ka koerte endiga väljaminek, õhtusöök, pesu pesta’i jõua ilmselt üldse &ne. Aga koertega õhtune väljaminek vb l täpselt see, mida edasi lükata’i saa, nii et minu krdi enda lemmiktöö, minu enda lemmiksaate kirjutamine lükkub veel kuhugi krdi kaugemale.

Rsk, kas ma jõuan tõesti tagasi selle roppuse juurde, mida ma täiega jälestan, suisa vihkan ning millest mul juba a-id, a-id on õnnestunud hoiduda. Ning millest ma lootsin, et mul iial, i-i-a-l seda enam teha’i tule. Nimelt hiliseil öötundidel töötamise – rahulikult magamise asemel töötamise ning edasisil päevil uimaselt ringikoperdamise juurde. FCK, RSK, SHIT!:(((

Tahtsin teid täna kostitada analüüsiga käimasolevast talvest, aga siin see nüüd on, mu tglk sissekanne, mille kirjutasin ainult seetõttu, et tööd teha niikuinii ei saa. Ning nõnda läheb veel mitu tundi. Ohh püha perse:(

P.S. Kui keegi arvab, et lahenduseks võiks olla koerapidamisest, või vähemalt 3 koera pidamisest loobumine, siis arvaku kohe heaga uuesti. See’i ole kindlasti lahendus, ei ole õige vastus.

P.S Niikui ma selle sissekande kirjutamise lõpetasin, saabus suhteline vaikus, mida läbistavad ainult koerlase nukrad ohked (kuid ei midagi rohkemat). Nii vb saatekirjutamisega isegi algust teha. Saab näha, kauaks seda ilu, rahu, harmooniat & armastust jätkub.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

6 responses »

  1. udupea ütleb:

    kas Donnat ja Väikelooma ei saa koos hoida?

    • Punane Hanrahan ütleb:

      Kardan, Väikelooma tuba selleks liiga väike. Pealegi on igal koeral vaja ruumi, mida ta päriselt omaks võiks pidada. Kui Kuriloomale on selleks suhteliselt siiski tagatoad ning Väikeloomal tema oma tuba, siis Donna ongi ses osas veel vaeslaps.

  2. Oudekki ütleb:

    No aga äkki Donna ongi eestoa endale selleks oma ruumiks võtnud ja talle ei sobi, et ta peab sealt ära olema?

  3. udupea ütleb:

    äkitse mõjuks Väikelooma kõrvalolek Donnale julgustavalt/rahustavalt?

    mul on sihuke paaniliselt kartev tänavalt võetud ja igasugust elu kogenud koer kunagi olnud. teistest ma teda eraldi ei hoidnud ja lõpuks koduseinte vahel enam väga ei kartnudki.
    väljaspool kodu jäigi pigem minemalohistajaks kui kaitsjaks – st pimedas metsas/tänaval hoidsin teda rihma otsas, et kui kuskil krõps käib, siis veab ta suure jooksuga minugi metsast välja.

    kanu käis küla peal murdmas, sellega oli jama😦
    ja jooksuajal oskas ka lukustatud ukse tagant jooksu pista või kui see ei õnnestunud, siis näris ennast lihtsalt läbi ukseplaadi välja. emane koer oli, opereerimata – jah, ka ka kutsikaid olen turu väravas müümas käinud.

    mulle tegelikult väga sobisid exhulgused – nad ei ole nii kinni peremehes, jätavad rohkem hingamisruumi

  4. Fideelia ütleb:

    Meil maal üritab suur koer väikest 17-aastast koera maha murda.😦 Igavene jama on. Vanur käib korduvatest rünnakutest räsituna ringi nagu zombie. Parem endale siiski mitte tüli ja vaeva juurde teha ja mitte võtta ei loomi, linde ega lapsi. See on väga aja- ja närvikulukas.

Lisa kommentaar

