Einstürzende Neubauten performing at Berns

Image via Wikipedia

Et Za/um kasutab seda kommiturvasüsteemi, mis mul abs. kommida’i lase, ehkki mul kõigi küsitavate keskkondade tunnused olemas on, aga sealseid häid sissekandeid ikkagi kommida tahaks, siis edaspidi kommin neid siin omaette sissekandeina. See komm puudutab siis nende viimast sissekannet ans-st Einsturzende Neubauten:

Ma tean, et selliseid komme pole ilus kirjutada, sest need ei täienda sissekannet ega anna eelneva txtga võrreldes uut kvaliteeti – aga Einstürzende Neubauten on megakõva! Peaks need edaspidi Lendurite kavva võtma, sest atmosfäärsed on nad läbivalt, samas on neil piisavalt sellist pehmemat staffi ka, millega Lendurite püsikuulajaid köita.

Ise pidasin Neubautenit pikka aega ekslikult sellise muusikasuuna nagu industrial rajajaiks. Suur oli minu imestus, kui otsustasin end selle stiili ajalooga xalikult kurssi viia & selgus, et rajajad on hoopis Cabaret Voltaire & Throbbing Gristle ning Neubautenit peetakse hoopiski postindustrialiks.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

3 responses »

  1. luiga ütleb:

    Kas see on sul aint ZA/UMiga niimodi, või on kogu blogspot siuke, ehk kas sellega oleks võimalik juhtme siinpool otsas midagi ette võtta?
    Kõige frustram on alati see, kui süsteem hävitab täielikult kogu su hästiviimistletud kommentaari ega anna kunagi tagasi.

  2. nodsu ütleb:

    Ka mul on za-umis kommenteerimisega raskusi olnud, aga mul olenes see brauserist – ürgvana Konquerori ja Firefoxiga ei saanud, uuema Chrome’iga sai. Uuema Konqueroriga ei ole proovinud.

  3. luiga ütleb:

    Võtsin word verificationi maha. Äkki saab parem?

Lisa kommentaar

