Mil 1x õpin ometi ära elu teatavad seaduspärad (mille kohta teaduslikku tõestust küll pole, nii et sedapidi on see 1 umbluu). Nimelt ei tasu viriseda, et kajami loetavus langeb ning sotsiaalmeediast on suhtlemine soiku jäänud, sest selle virina peale saatus vihastab ning lajatab sulle endale mõne niivõrd kiireloomulise tööga, mille kõrvalt ei jää sul kajamiks & sotsiaalmeediaks niikuinii aega. Ma tean, et tglt. mingit ratsionaalset & teaduslikku põhjendust sellele pole, aga luban endale nüüd ausat “uhhuulaskumist”, sry kõik seda kajamit lugevad ratsionalistid. Nimelt, mis on see “õppetund”, mille ma eelnevast seaduspärast õppima pean? Miks igasugune virin kajami populaarsusnäitajate aadressil lõppeb sellega, et mult võetakse mõneks ajaks aeg samuse kajamiga üldse tegeleda? See skeem toimib niivõrd järjekindlalt, et mulle tundub, nagu peaksin ma sellest midagi järeldama, aga mida?

Võite vastata & oma arvamust avaldada, kommide lugemise aja ma siiski loodan leida, sest ennast kogu tutvuskonnast täiesti välja lülitada ka’i tahaks.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

3 responses »

  1. Annemuri ütles:

    Aga ma loodan, et on siiski põhjust rõõmustamiseks, sest rohkem tööd tähendab enamasti ka rohkemat raha. Küll me su ära ootame.

  2. Kober ütles:

    A: Mulle meeldivad ka neegrid rohkem kui valged. Põlgan inimesi, kes mu maitse peale ütlevad “Let’s climb the trees”

    B: Kirjuta aga edasi, muudkui aga kirjuta, mitte ära terita tähelepanu, kui sinusoid parasjagu perigees on. 😛

    C: Sinu optimismi teadlaste ja nende “pädevate” tõestuste osas ma ei jaga. Nad ajavad täpipealt samapalju umbluud kui igasugu muud inimliigid.

Lisa kommentaar

