Nii, neljap. käisin siis luuleõhtul, aga seda ma pikemalt ei analüüsi, sest 1 esinenud sünnipäevalapsist suutis mulle tühja kõhu peale plasttopsitäie (muuseas väga s*tta:)) veini sisse joota, mille tagajärjel jäin mitte väga, aga mõneti täis & kõik mida ma õhtu sisulise külje kohta kirjutada tahtsin, läks meelest ära.


Seda enam, et mul oli vaja teha kiireid ettevalmistusi inglise kombel lahkumiseks, sest et sünnipäevalaps oli täis kirge viia ellu oma ettepanekut, mille kohaselt (vt. tema enda sissekannet, aga ma’i ole mdgi välisajakirjanik, vaid siiski välisuudiste toimetaja, mis on 1 II asi). & justnimelt inglise kombel ma siis lahkusingi, kui mu kõige I tüdruksõber oli sünnipäevalapse kuhugi klaveri veerde vedanud, ilmselt eesmärgiga talle laulda. Siirdusin sündmuskohalt suure kiiruga sinna Suur-Karja tänava tacokohta ennast kaineks sööma.

Laupäeval toimus aga Paldiskis kevadjaur, sest sõpradega peab jaurama ning kuivõrd kõigi sõpradega xaga niikuinii jaurata’i saa (selleks on neid liiga palju – iga.a.-se sünnipäevapeo ehk megajauri puhul arvestan ma kutseid saates täiesti küüniliselt, et kõik või täpsemalt koguni suur osa kutsutuist ei saa tulla – isegi meie suurde korterisse ei mahuks nad lihtsalt ära), siis seda enam tuleb jaure korraldada, et vähemalt a. jooksul ka kõigi sõpradega jaurat saaks. Osa seltskonnast xub mdgi jaurist jauri – ei saa ju nii, et meie kindlast & monoliitsest joodikute perest parasjagu üldse kedagi kohal ei ole. Vähemalt mõni peab olema:) (Minuga on tõesti läinud nii, et kui umbes 7-8 a-t tagasi viibisin ma tõsises sotsiaalses vanglas, siis praeguseks on juba neid inimesi, keda ma tõesti oma sõbraks nimetada tahan, juba nii 50 kanti, väga häid tuttavaid on üle 100 & lihtsalt häid tuttavaid, kellega on igas mõttes tore koos olla & keda tahaks sagedamini näha juba sadu – sõpraderohkuse pahupool on aga see, et katsu siis leida adekvaatselt aega kõigi nendega suhtlemiseks).

Jaur läks kenasti & andis ainet õige mitmeks edasiseks sissekandeks, mida te, kallid lugejad, kindlasti ka ära oodata jõuate:) Loodetavasti olid kõik jaurist osavõtjad – ka need, kes varem Paldiskis jauramas käinud polnud – jauriga rahul ning soostuvad osalema ka edasisil jaurel.

Ühtlasi teen reklaami:
“Ilmselt 7. aprillil kell 20.00 toimub Irwin Art Projekt’i selle aasta esimene väljaastumine legendaarses miljöös nimega “Kuku Klubi”. Olete teretulnud õhtusel ajal. Projekt ei toimu ürituse kultuuripealinn 2011 raames kuna tegemist on kultuuritusega. Täiesti sõltumatu ilming nagu muudki esinemised. Klubi poolt kõigi rõõmuks häppi hauer 16.00-22.00.”.

Irwin Art Projektist lähemalt võite lugeda siit.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

2 responses »

  1. agulirebane ütleb:

    Keegi võiks leitada miskise jauritakso, millega saaks tasuta (või vähemasti poole hinnaga) ja otse Paldiskisse ja tagasi.

Lisa kommentaar

