ei käi kunagi 1ekaupa. Nimelt pole mul Donna hävitet filme enam ka kuskil vdta, sest läppari adapter (seesama, mille Tarts mulle hinguseleläinud adapteri asemele hankis) andis otsad. & täiesti järsult – vaid paar xa paaril eelmisel päeval kadus mõneks hetkeks võrguvool, mille tagasisaamiseks piisas kergest loksutamisest. Aga eile – voolu’i anna & kogu lugu, miski ei aita. Minu järg aga on hirmus, sest kõik mu kodustuudio programmid on sülaris & järgmisel nädalal on ju vaja kirjutada uusi Öölendureid!

Aargghhh!!! Rääkimata veel sellest, et vahepeal oleks vaja muidki txte sisse lugeda. Ning kui raadio vahepeal veel minu käest häälega välisuudist peaks tahtma, siis on puhta naissuguelundis:((( Õudne – ma’i tea, mida sellise väljavtga pihta hakata.

Tuletatagu mulle meelde, et ma Ultramelanhooli, USA &ms. kõrval kirjutaksin ka filmist Thirteen. Selle filmi teema käis kajamiilmast eile läbi ning mul on omaltpoolt paar sõna filmi kohta öelda. Nagu ikka, mitte niivõrd filmi, kuivõrd selle kultuurilise tausta (kultuurilise tausta osas tuleb meelde Trashi äärmuslik ämbrisseastumine, pärast mida ma tema kajamit pmst ei loe – &h põhjuseks oli see, mitte isegi tema mulle täiesti sobimatud pol. vtd. – nimelt filmi “Paani labürint” puhul, mille “mitteuhhuise” osa aluseks on 1 iseenesest üsna haruldane ajalooline episood, nimetas Trash just kõik need osad filmist, kus lausa orjalikult oli järgit ajaloolist tegelikkust, jämedaiks faktivigadeks & pmtlsks võimatusiks. Krt., kui ikka ise ajalugu’i tunne, siis ei tasu minna IIi ajaloo mittetundmises süüdistama (peale ajaloo ei tunne Trash ka Baskimaa geograafiat – maastik, mille kohta ta väitis, et “sellist Hispaanias olemas olla’i saa” oli täiesti tüüpiline Baskimaa maastik, kusjuures). Aga sellest on aegu möödas ning ma usun, et keegi II on tema ülekohtusele krititsismile juba ammuilma thlp. pööranud. Miks ma sellest siin üldse räägin? Aga seepärast, et ilmatu ülekohus minu 1 lemmikfilmi suhtes on mind juba a-id painanud ning ma tahaks sellest lõpuks ometi vabaneda – dixi et anima levavi).

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

One response »

  1. Kober ütleb:

    Pagan, mul seisab aastaid Thirteen vaatamata. Peab ette võtma, enne kui sa kommiga maha saad🙂
    (adapteri kohta kirjutasin FB-sse)

Lisa kommentaar

