Tulenevalt sellest, et läppar keeldub vooluvõrku minemast, mistahes adapterit talle ka külge’i topitaks (ülehomme viin raisa diagnostikasse – see tahab raha mdgi, mis on paha, aga mis parata), viibin enda jaoks üsna kummalises oluxas – ehk siis kuulan enda jaoks harjumatult vähe muusikat. Saan aru, et pidevalt muusikat kuulaval (ning mitte ainult kuulaval, vaid kuulatavat ka lakkamatult analüüsival) inimesel on tglt. isegi mingi uba selles, kui ta vahepeal harjumuspärasele risti vastupidi käitub ning piirdub ainult olmehelide kuulamisega – parimal juhul õpetab see edaspidiseks ehk mingisuguse IIe nurga kätte muusikasse suhtumiseks. Halvimal juhul saan ma oma eluea jooksul ehk pisut vähem muusikat klata, kui ma muidu saanuks, millest surmatunnil on mdgi piinavalt kahju, pärast aga juba täiesti 1kõik, sest teatavasti keeldun ma uskumast isiksuse edasikestmist pärast tema füüsilise keha surma mistahes kujul.

Tglt. on see muusikapaast küll miskitpidi tingit puhtast mugavusest &’i millestki muust. Sülar ei ole majas ainus riistapuu, millega konservhelisid vabastada. Iks tuleks arvesse töötoas leiduv lauaarvuti, mille juurest on isegi juhe ammuilma elutoa muusikakeskuse (mida ma kasutan võimendina) juurde viidud ning mida on varem muusikakuulamiseks ka edukalt tarvitet. Sealt saaks klata nii plaate kui ka last.fm-i, rääkimata mitmesugusist raadiojaamust. IIks tuleb arvesse töötoa muusikakeskus, mille saaks ühendada elutoa muusikakeskuse taha – viimasel on kõik funktsioonid peale võimendusfunktsiooni ammuilma lakanud (viletsad need tänapäeva muusikakeskused, nii plaadi- kui kassetimängija ülesütlemiseks kulus sel riistapuul alla 10 a.). Sedagi on varemgi tehtud. Suhteliselt ebamugav variant mdgi, sest peaks pidevalt jooksma IIse tuppa plaate või kassette vahetama (puhtast mugavusest tingituna pole ma oma vägagi kopsakat kassetikogu enam a-id kuulanud). Siis on veel variant ühendada walkman elutoa muusikakeskuse taha ning viimasena tuleb veel arvesse ühendada elutoa muusikakeskuse taha hoopiski töötoas asuv telekas ning klata Mezzot või mõnda muud muusikakanalit – sedagi olen ma IIx teinud. Nii et ma 1ki neist variantidest kasutanud pole tuleb mugavusest, viitsimatusest – ehkki väga raske ongi midagi viitsida, kui sa pead pidevalt jändama 8 kutsikaga (see on üsna väsitav tegevus) ning majas on ka ämm, kes sinu muusikamaitset küll enamasti talub, ent vb mõnix ikkagi hakata nägusid tegema. (Järgmisel nädalal sõidab küll ämm koju tagasi, ent selleks ajaks peab ka sülar xas olema, et nui neljaks, justnimelt peab, sest mdu’i saa ma tööd teha ning tähtajad hakkavad juba kõrvus võitluslaule laulma).

Rongisõidul pole ma ka muusikat kuulanud, sest andsin endale pühaliku tõotuse, et kuulan rongis ainult Ultramelanhooli [Materjali] kuni kõik selle plaadi laulud oma kajamis läbi analüüsit saan. Paraku ununes analüüsitav plaat mul mingi hetk vabšee töö juurde nii et ei kuula UM-i ka. Pääsemaks kurva tõe tunnistamisest, et kaasreisijail on kalduvus omavahel verbaalselt suhelda, üritan enamasti süveneda mõnda rmtsse. Enamasti õnnestub. Täna aga juhtusin aknast välja kaema varakevadisi maastikke ning suutsin end sealjuures nõnda ümbrusest välja lülitada, et ei märganud kaasreisijate olemasolu sugugi – uus tase!:)

Tlnas tööl olles saan õnneks küll muusikat klata – nii last.fm-i kui plaate. Olen jätkuvalt 80-date, aga eriti neo80date;) lainel, nagu ehk thl olete pnd:)

Muusikasõltuvus pidada tänapäeva inimese suurim sõltuvus olema, nii et järjexelt pole ma üldsegi mitte eripärane:) Samas saan siis tunnistada, et minu muusikasõltuvus polegi kohutavalt tugev, kui ikka puhtalt mugavusest suudan 10ete tundide kaupa ilma olla – kasvõi teadmisega sellise ilmaoleku ajutisusest. Kuid abs. ei mõista ma neid, kes taunivad ka muusikasõltuvust ning sõdivad selle vastu – põhjendadeski seda enamasti nii, et “mistahes sõltuvust on kurjast, inimesel ei tohi kohe pmst kujuneda välja sõltuvust mitte millestki”. Krt, ei saa mina aru – kui 1 sõltuvus on ikka täitsa ohutu või veelgi enam, inimesel, kellel selleks eeldusi on, aitab selline sõltuvus koguni silmaringi laiendada ning ka mõttetegevust ergutada (minusugusel siis, kes mitte ainult loiult ei kuula, vaid ka analüüsib – koguni vanu, ammukuuldud lugusid), siis pole sellega mõtet sõdida. See on jälle 1 (neo)puritaanide idioodimantra, et sõltuvus on an sich kahjulik täiesti olenemata sellest, millest sõltuvuses ollakse.

Mõtlesin, et suudan selle puhtolmelise sissekande lõpetada mõne filosoofilise üldistusega, aga ennäe – ei suuda. Seega jääb täna ära. Ega mul pole paremat vabandust ka, kui et täna on laupäev:) Keda selline vabandus ei rahulda ning kes tugevamat vaimutoitu tahab, lugegu Kurvitzat. Kui aga kellelgi on Kurvitz juba mitu xa ette & taha läbi loet või veel hullem – keegi on ise Kurvitz – vt. siis mina küll ei tea, mis saab.

Üldiselt ma mdgi ei tea, kui vaimurikkaiks sissekandeiks ma üldse võimeline olen, kuni need 8 kutsikat meil majas on, parajalt väsitav seltskond ju. Siin kehtib mdgi sama, mis läpakagi kohta – nagu läppari pean ma tingimata xa saama nõnda tuleb ka need 8 tingimata uude koju saada, IIiti on lihtsalt võimatu. Seega on võimalus mitte ainult tulevaseks vaid isegi peatseks vaimurikkuseks siiski olemas:)

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

Lisa kommentaar

