Vägisi kisub sinnakanti, et need inimesed, kellega ma suhtlen kas peamiselt või ainult interneti kaudu, kaovad mu elust. Põhjus lihtne: järjest rohkem & rohkem kaovad nad internetist ning kuivõrd internet oli ainus koht, kus me kokku saime, siis pole raske jõuda õigete järeldusini.

Ning mul on sellest kahju.

Saatuse irve aga avaldub siin selles, et tglt. on ju mu seltsielu selline, nagu ma olen alati tahtnud seda olevat – mul on erinevas vanuses semusid & sõpru, paljude kui mitte enamikuga neist on seltsielu lihtsalt kättevõtmise asi ning ma’i saa endapoolset kättevõtmatust põhjendada isegi sellega, et elan 50km Tlnast väljas ning et mul on kodus parasjagu 8 kutsikat + 3 suurt koera. & tglt. ma’i kurdagi suhtlemisvaeguse üle – suhtlen palju tahan, viimase 0,5 a. jooksul on ainult xa juhtunud, et kui ma olen inimesi hõiganud endaga aega veetma tulema, siis pole kedagi tulnud. Ehkki minu hõiked sisaldavad aega, mis enamasti paljuile’i sobi. Kõik on ju tglt. hästi, “sotsiaalset vanglat” ning sundsuhtlust parema puudumisel ei paista kusagilt.

Aga kuidagi ikkagi häirib see, et inimene, kellega oled a-de jooksul koguni lähedaseks saanud, kaob äkisti. Ei kao maailmast, aga et teda internetis enam pole, siis on ta kadunud. Ehkki vbl. polnud meie suhtlus võrguski juba mõnda aega teab-mis-intensiivne ning ma pean endale lõpuks aru andma, et kõigi maailmas või Eestiski või isegi ainult Tlns leiduvate toredate ning sisukate inimesiga pole võimalik suhelda – selleks ei jätkuks kuidagi aega ning kui ka aega jääks, siis vbl ei jätkuks enam sisu & emotsioone. Nendegi jätkuvuses ei või lõpuks kindel olla.

Ehk siis – tervet asja pole mõtet parandada, ahnus, ka suhteahnus, ajab pilli lõhki. Pigem keskendu neile, kes on, rohkem või vähem pidevalt, olemas. Kajandada vb ju edasi, vanast harjumusestki, aga ehk on aeg loobuda mõttest, et kajam või fb või mingi muu netikeskkond saaks üldse kuidagi olla inimeste kinnihoidmise paigaks. Või et inimesi üldse on kuidagi võimalik kinni hoida. Ehk mõned peavadki minema, hoolimata sellest, et ei jõudnudki nende sisemist sära õieti nautima hakata.

Aga &h – iga suletud või lõpetet kajam, iga kustutet fb-konto lõikab valusalt. Mind on jälle 1st inimesest ilma jäet. Ehkki – tema kahtlust otsustada nii nagu tema tahab, ma ju kahtluse alla’i panegi ning minu seltsieluga on tglt. kõik hästi. Mida näitab kasvõi Tartsi lause kevadjauril “aru mina’i saa, kuidas sina erinevate põlvkondadega nõnda hästi läbi saada oskad”. See mõjus palsamina minu kõrvule, sest eks hea läbisaamine säravate isiksusiga mistahes põlvkonnast ole mul 1 omaette eesmärk olnud küll – ning hea, kui on õnnestuma hakanud.

Aga &h, ärevad ajad, ärevad ajad. Inimesed kaovad -internetist & minu elust. Ning ära hoida ma seda kuidagi ei saa. Loll lugu iseenesest.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

One response »

  1. soileen ütleb:

    Mismõttes ei saa? Tuleb nõuda, ähvardada ja “kapid” koju saata!! Sellele, kes ei suhtle, eksole.. ja suhtlus saab igal juhul uue hoo ja näo!😀

    Tegelikult on kaotus muidugi kurb, mida armsam inime, seda kurvem.. aga vist tuleb lihtsalt leppida, et vooluseadus toimib selleski valdkonnas… ei, mitte see, et 200 volti aitab igas olukorras😛, vaid et kõik voolab, muutub ja vahetub… kuigi jah, mõned kaljud jäävad õnneks siiski püsima😉 Ehk need kõige olulisemad..

Lisa kommentaar

