Otsustasin alustada äravajunud linnamängu asemel uut mängu ning see mäng puudutab mdgi 1t mu lemmiklinna – Helsingit. Ma’i julge lubada, et iga päev uue küs. üles saan, aga jääb siis nii, et vähemalt iga nädal. Proovin siiski tihemini. Ning mängu kl. ajaks hakkab olema tööpäeviti 6.00 pl., nädalavahetuseti 4.00 pl. (vb tunni ajaga mööda ka minna, sest wp ei liida gmt-le tunde alati sugugi adekvaatselt juurde ega lahuta ka maha – seega on ajaviidaga sissekannete puhul alati see oht, et need tglt. valel ajal üles saavad, tänane I küs. läheb ebatüüpilisel kellaajal, sest ikkagi I küs.)

Reegel on taas väga lihtne: et sedaxa on tegu eelmisest txtipõhisema mänguga, siis on igasugune googeldamine & muul viisil netist järelekontrollimine keelat, ehkki ma selle keelu järgimist kontrollida’i saa. Uut küs-t ei pane ma üles enne, kui kas eelmine on vastat, või olen ma jõudnud küs. kohta anda 3 vihjet, mis ikkagi pole õiget vastust lähemale toonud. Iga vihje ilmub siis samal kl. ajal, mil mdu peaks ilmuma uus küs. Juttu aet küll, mindagu siis tänase küs. juurde:

Mis ühendab alljärgnevat seltskonda?

Tanel Bruun, Kalle Jokinen, Lissu Lehtimaja, Mikko Neimo, Matti Pekonen, Essi Pelkonen, Aarne Riikonen, Sanni Verkasalo.

Vastuseid ootan kommidesse.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

5 responses »

  1. kaamosrules ütleb:

    Maria Gasolina😀

  2. kaamosrules ütleb:

    Mul on nimede peale väga vilets mälu, aga mõnikord leian sellest prügihunnikust nii mõndagi. “Baby” oli minevasügisese masendusaja lohutuslaul, seepärast meenus.

  3. kaamosrules ütleb:

    Tähh!😀 Nii sumedat asja naljalt ei unusta!
    Mul on laual kolmed kõrvaklapid ja nende õigete leidmisega läks nüüd äkki üpris kiireks 🙂
    Panen omal FBsse üles, ei pea kaugelt otsima, kui isu tuleb.

Lisa kommentaar

