Istun siin Helsingi hotellitoas & kasutan ära suvalist wifit, mis mulle siia ulatub. Hotelli enda internet on tasuline ning seda pidin ma eile niikuinii 5 euro eest ostma. Aitab nagu küll, rohkem ma ka hotelli nuumata’i taha. Aga võimalust võõrast võrku piraaditseda tuleb loomulikult ära kasutada & seda ma nüüd teengi:)

Ilm Helsingis on ilus, aga eilne Järvenpää kogemus ütleb, mida siiski tähendab mere lähedus. Helsingist 1jagu põhja poole jääval Järvenpääl oli oluliselt soojem kui Stadis endas, suisa palavgi hakkas vahepeal. Helsingis oli jahe & tuuline – ehkki lumi on kadunud nii Helsingist kui Järvenpäältki, vahepealseist eeslinnust & põldudest rääkimata.

Palju ilusaid poisse & tüdrukuid. Viimased mdgi kinnitavad taasx eestlaste stereotüüpe paksust & rasvaste juuksiga Soome naisest, kel on loomupäraselt sinised silmaalused ning kes peale dresside iialgi midagi muud ei kanna:) Eesti tundub siiski veel suht konservatiivne Soomega, vähemalt Lõuna-Soomega võrreldes: meil nii palju kärtslillaks värvit juukseid &ms. ei kohta. Ise olen krt. vanaks jäänud, sest see, kui sa hakkad märkama noorte inimeste ilu pidada olema ilmselge vanaduse tunnus. Mis siis ikka, eks ma ela ka oma raugaeas edasi samamoodi, nagu ma seda koguaeg teinud olen, vahet pole:)

Eile sattusin Juttutoas täitsa suvaliselt jube hea bluesbändi peale. Läksin sinna tglt. pitsat sööma & naturaalset siidrit jooma ning ehk värskeimat sotsiaaldemokraatlikku klatši kuulama, aga ennäe – seal oli elava muusika õhtu. Üles astus Cosmo Jones Beat Machine, kes tegi täiesti hullumeelselt head muusikat. Märksõnaks võiks öelda psühhedeelne blues, aga see pole päris täpne, sest tugevaist psühhedeelseist finessidest hoolimata oli see muusika tüüpilise voogava psühhedeelia jaoks liiga hakit, tükeldet. Mis tuli muusikale ainult kasuks, mitte vastupidi – nagu ka 2 löökriistakomplekti, mis minuteada’i ole bluesis tavapärane lahendus.

Bänd oli koguni nii hea, et rikkusin oma kaljukindlat pmt, mitte vestelda inimesiga, keda mulle pole tutvustet, vaid astusin nendega vestlusse, kui nad õues suitsu tegid. Tuli välja, et bänd on käinud õige mitu xa ka Eestis ning kavatsevad ka edaspidi meie koduvabariiki külastada. Soovitan kõigil kuulama minna, kui nad jälle siiakanti sattuvad.

Nii, nüüd ruttan Helsingi peale & kaugemalegi soomlasi piinama valimispäevaga seoses:) Ahjaa, ei saa mainimata jätta, et Helsingi on endiselt väga armas, minu lembus selle linna vastu leidis taas kinnitust. Veetke kevad Helsingis:)

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

2 responses »

  1. Larko ütleb:

    Eks merelähedust on kodus tunda ka. Ilmakaardile vaadates selgub, et kõigest mõnekümne kilomeetri kaugusel on soojakraade lausa kolm korda rohkem kui Paldiskis.

    Kui peaksid wifiga päriselt hätta jääma, asub linnasüdames Lasipalatsi, mis on terve hoone ja sisehoovi ulatuses tasuta avatud wifi levis.

  2. Peeter Raudvere ütleb:

    Helskinki kevadest on plaan osa saada lihavõttejärgsel nädalal. Kusjuures siis astub Juttutupas üles Ajavares. Ühtepidi on nagu natuke imelik minna Helsinkis eesti muusikat kuulama, aga miks mitte. Teine variant on Liekki (Le Bonkis).

Lisa kommentaar

