Paunvere kellamees Lible oli imelik mees. Alailma oli tal midagi müüa. Kui tal parasjagu midagi müüa ei olnud, oli tal midagi vahetada. Ja kui tal midagi vahetada ei olnud, siis istus ta kõrtsis, sõi liha ja rafineeritud suhkrut.

Marshall Astori foto

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

9 responses »

  1. Kober ütleb:

    Jube foto!
    Burks on läbi aegade kõige maitsetum leiutis! 😀

    • Punane Hanrahan ütleb:

      Foto on teadlik valik – just niisugust & ainult niisugust muljet üritavad uuspuritaanidest veggied (NB! neopuritaanides veggied, mitte lihtsalt kõik taimetoitlased) lihasööjaist jätta. Nagu ka mõningad täiskarsklased üritavad igast alkoholitarvitajast jätta mulje kui sopajoodikust.

      • Punane Hanrahan ütleb:

        Samas ütleksin burksi kaitseks, et kassa USA xalikku restoraniburksi oled proovinud? See on ikka tugevasti II teema, kui kiirsöömakate oma.

        • Larko ütleb:

          Ei pruugi isegi Meerika sõita et korralikku burksi süüa, mis absoluutselt kiirtoit ei ole. Ma ju olen Jututoa asutajaklient (s.t. et viibisin seal 1.5.1979 kui see suurepärane asutus taasavati) ja mäletan soojalt algusaastate burkse, mida tublid kokad usinalt valmistasid. Neid vist ammu enam menüüs ei ole, aga keeldun uskumast, et vastavaid hõrgutisi kuskil mujal Helsingis süüa ei saaks. Muuseas midagi selle taolist oli paari aasta eest Nimeta Baaris, kuigi kaugeltki mitte sama hää.

  2. Kober ütleb:

    Ma ei ole proovinud ja ma olen neid väiteid korduvalt kuulnud ja ma isegi usun, et on midagi muud kui meil, aga…
    Restoran ja burks ei ole üldse mõisted, mida ühte lausesse kirjutada annab…

  3. Annemuri ütleb:

    Huvitav. Oeufs à la bénédictine on ilmselt kahtlemata see, mida restoraniga ühte lausesse kirjutada tohib, juba see nimetus ülendab ja õilistab inimest, kes seda sööb – aga näe, purks on saatanast. Pole toitu, mida ei võiks valmistada parimast värskest toorainest hoole ja armastusega ning soliidselt serveerida. Millegi a priori restoranimenüüst väljaarvamine on puhas snobismus 😉

  4. Liis ütleb:

    Olen saanud restoranides (justnimelt restoranides) väga häid burkse (justnimelt burkse). Mackis näiteks. Texases ka, ja see pole isegi mitte restoran.

  5. Kober ütleb:

    Ma ei öelnud “ei tohi”😀
    Mulle burks lihtsalt ei maitse – mõttetult paks sai, millist kodus keegi iial ei lõika ja osad lisandid on minu menüüst ka väljas jne. Kui kellelegi maitseb, mind absoluutselt ei häiri.
    Restos tahaks ikka jah rohkem roa moodi asja kui kahe kannika vahele pigistada annab.
    Satanistlikke sildikesi ei kleebi ma ühelegi elunähtusele ja snoob pole ma ka kusagilt otsast. Konservatiiv ikke🙂

  6. nodsu ütleb:

    Burksi juurde ei pea tegelikult sai üldse kuuluma. Hamburger tähendab algselt ikkagi kotletti. Ja hakk-kotlet ei ole sugugi piinlikum toiduartikkel kui näiteks vorst – ka vorsti üldmõiste alla mahub ühest otsast igasugu jõledusi, aga teisest otsast saucisse minuit, mille retsepti saamise nimel Nero Wolfe oli nõus isegi palgata tööd tegema.

    Teiseks pakutakse restos ka muid asju kui praad. Miks ei võiks mõne käigu koosseisu ka sai kuuluda; mida peenem restoran, seda parem sai, mõistagi.

Lisa kommentaar

