Kui parasjagu pole inspikat millekski peale virisemise, siis tuleb viriseda, mis muud. Järgnevas virisengi:)

1 7st kurja juurest:)


1)Krdi prõmm ehk võõrapäraselt Poetry Slam on sel a-l ikka nii valel ajal, kui veel olla annab. Hakkab pihta siis, kui mina lõhun veel täiega kurja teha ning lõppeb parasjagu nii vara, et kui ma Kurjuse Emast vabanen, pole mul enam mõtet Kirjanike Maja poole samme seadma hakata. St. mh. seda., et tänaõhtusele istanbulkale’i tule fckng kedagi – pean uhkes üksinduses oma kebabi ära sööma & jeehhat tõmbama. Nigel lugu. Et veel enne prõmmi, kl. 4 pärastlõunal nimelt, on Solarises Marion Pajumetsa filmi esitlus (st. tema film selles mõttes, et ta pole režissöör, küll aga astub filmis üles) ning veel hullem, täpselt samal ajal on minu alma materis ehk TLÜ-s Robert Service‘i loeng, mida Oudekki juba ohjeldamatult (tglt. siiski üsna ohjeldatult:)) reklaamib, siis on vähemalt poolest päevast ka kõik vähegi suheldavad inimesed netist kadunud ning mul jääb üle ainult loota, et mul megapalju kurja teha on, vastasel xal suren ma konkreetselt igavusse ära.
2)Fb jutukas kukub pidevalt tagant ära. Mismõttes nagu?
3)Üldse on viimasel ajal hästi palju kõikvõimalikke üritusi. Täna noh need kõik lähevad Kurjuse Ema nahka, aga tuleb gayfestival & igasugu muid asju. Aga minna’i saa, sest kutsikad on kogu raha ära söönud:( Küll mitte otseses, aga kaudses mõttes – kui veel möödunud kuu lõpetasin kenakese kontojäägiga ning elu tundus ilus & hakkas koguni lõhnama krediitkaardivõlgade suuremat sorti tagasimaksmise järgi, siis selle kuu lõpetan napilt nullis või tuleb isegi veel krediidist juurde võtta. Igasugune kultuuriürituste külastamine on sellises oluxas abs. välistet mdgi. Hull on ilma jääda üritusist, millel tglt. ammu osaleda oleks tahtnud. Veel hullem on, et sõbrad-tuttavad pidevalt ju kohtuvad sellisil üritusil, mind seal kunagi pole (sest oluliste kultuuriürituste toimumine korreleerub otseselt tühjusega pangaarvel), nõnda’i käsitelda mind 1l hetkel lihtsalt enam seltskonna osana, kohaldatakse sotsiaalset väljalülitamist. Halvemal juhul unustatakse mu olu täiesti, paremal juhul koheldakse mingi friigina, kes ainult virtuaalsuses eksisteeribki.

Kutsikad on küll juba uutesse kodudesse lubat ning lähima nädala jooksul sõidavad nad kõik ka kes-kuhu laiali. Parimal juhul tõesti kõik, halvimal jääb 2 kutsikat alles, kellele tuleb siis täiendavat turundust teha. Aga kutsikad on veebruarist peale meil elades suutnud xa saata tõesti sellise destroy, et nagu ma ise katastroofiuudisisse kirjutada armastan “loodusõnnetuse tekitatud kahjud on kokkuarvamisel, kuid juba praegu on teada, et need on suured”. 2 tuba nõuavad remonti -1 otseselt kutsikate, II rohkem Donna tegevuse tagajärjel. Täielikku renoveerimist nõuab 1 diivan, osalist 3 tugitooli. Siit küsimus: kas keegi oskab mööbli ennistamisega tegella ning mitte üüratu papi eest, nagu igasugu ametlikud firmad & asjamehed teevad (sest pappi ju’i ole:)). Et nutsu tglt. ju’i ole, siis on ka renoveerimise stiil üsna kindlalt määrat. Autode ennistamisel kasutatakse sellist stiilimääratlust nagu “popular style”. St. et vana autot ei üritata iga hinna eest taastada niisugusena, nagu ta omal ajal oli, vaid visatakse vanale kestale külge nüüdisaegsed sobivad vidinad kliimaseadme & muusikakeskuseni ning muude riistapuudeni, mida vastava auto loomisajal veel olemaski polnud, välja. Ehk siis uus omanik saab 1st küljest küll vana aja hõngu, IIlt tuleb ta välja suhteliselt odavalt ning kaasaegseid mugavusi minetamata. Sama teema on mul nüüd kutsikaist puret mööbli puhul – ma’i arva, et 50-date diivanisse peab sealt väljakistu asemele panema tingimata vatti, vb panna ka porolooni või plastikkuule vms. parasjagu odavaim on:) Samuti ei pea uut katteriiet paigaldama kõigi sadulsepakunsti reeglite järgi, vaid ehk saab kuidagi kergemini. Ainus häda – et ei oska ju sedagi. Intellektuaal-siidikäpa asi. Ehk siis, kui seda ahastust juhtub lugema mõni käelises tegevuses tugev sõber või tuttav, siis vajame hädasti sinu ekspertabi diivani võimalikult odaval, samas esteetiliselt head tulemust andval, ennistamisel.

Kutsikad on hävitanud ka hulgaliselt riideesemeid, mis nõuavad asendamist ning maja suurima teekannu, mis tuleb ka asendada, vastasel xal suuremale seltskonnale teed teha’i saa. Oli veel vana nõukaaegne kann, kust krt. ma tänapäeval enam IIe sellise rariteedi leian? Isegi B-jaama imedeaiast on need kahetsusväärselt kadunud. Varem lõhkusid koerahakatised ka 1 nõukaaegse kikkapildiga taldriku, siin on kahju õnneks esteetilis-emotsionaalset laadi, taldrikuid majapidamises on, väljavahetamist need ei vaja. Ahjaa, 1 hollandi sinise suutsid kah looja karja saata, aga siin kehtib sama. Sisuliselt hävinud on ka minu sussid, poes sussihindade nägemine aga ajab silmad suureks ning kopa maani – hea, et neid olevaid susse selle peale püsti viskama’i hakka.

Ning kõik need väljaminekud, suurim neist remont mdgi, oluxas, kus tuleb tasuda xaline õppelaenu tagasimakse:( Õppelaenu, mille võtsin loomulikult kõrghariduse omandamiseks, mida ma lõpuks ei saanud. Sedapidi ju täiesti raisat raha. Aga siin ma tglt väga’i virise, sest tean ise väga hästi, et ainult õppelaenu eest sain ma osta oma elu I arvuti, mis minu töö- & rahateenimisvõimalusi oluliselt avardas ning ilma milleta ma tänapäeval enam piisavalt teenida’i suudakski.

Tahtsin viriseda veel selle & tolle üle, aga virisemise käigus läks meelest ära, mille üle ma veel viriseda tahtsin, seega jätan virisemata:) Teie kõigi suureks rõõmuks, sest virilus ei meeldi ju kellelegi, või vähemalt paljuile:)

Lõpetan positiivsemal noodil, milleks pole ei do ega re, vaid hoopis see, et Luiks saatis mulle Ultramelanhooli eksklusiivsed b-pooled. Seda õnne pole igale osaks antud:)

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

8 responses »

  1. Nele ütleb:

    Miks sa kasutatud asjade poodides ei konda? Ometigi peaks päris odavalt saama sealt asju, nagu Trt-s näiteks on see Sõbralt sõbrale pood. Räsitud mööbli asemele soovitan küll taaskasutusest uued vaadata, tuleb odavam, kui remontima hakata.
    Teekannu osas – tead, peaksite Trt sattuma, teeksin siukse taaskasutuse tuuri teile, et saaksite kõik ja rohkemgi veel, mis vaja asendada.

  2. notsu ütleb:

    Tartus on turu peal ka üks venelaste pood, kus on igasugust nõuka ajast tuttavat nänni müügil, ainult et uued asjad on. Emailnõusid ja kalosse. Me oleme sealt juba mitu paari kalosse ostnud.

    Kõik lõhnab siin jutus nüüd selle järgi, et te Tartu niipea ei satu – igal juhul palju õnne kutsikatele pere leidmise puhul, sellise saavutuse puhul võite ennast tunnustavalt õlale patsutada – aga me peaks ikka ennast kunagi Paldiskisse vedama, A. on minu silmis enam-vähem Käelise Tegevuse Jumal ja isegi kui ta kvalifitseeritumate kriitikute arust on ikkagi inimlikul tasemel, siis hädaga ajab ehk asja ära.

    Enne tulekut peab siis nimekirja võtma, mis asjad täpselt katki on.

    • Punane Hanrahan ütleb:

      Käelise Tegevuse Jumalat ning muid üleloomulikke olendeid oleks vaja küll &h. Kui viimased kutsikad majast lahkunud on, siis ilmselt kutsun ma oma lugejaid üles osalema meie korteri remondis. Paraku’i jõua ma sedaxa viina & pelmeene osta, sest noh, raha lihtsalt pole, aga eks ma luba siis omaltpoolt osaleda mõnes järgmises remondis kellegi IIe juures, kel seda vaja peaks minema.

      • notsu ütleb:

        info mõttes veel seda, et meil oma transporti ei ole, nii et kui on vaja ehitada midagi nt prussidest, laudadest ja tellistest, siis oleks tarvis, et keegi teine need kohale toimetaks. A kui materjal on juba olemas, siis A. oskab ehitada küll, just tegi esikusse uue riiuli.

  3. Liis ütleb:

    Kui suur on suur teekann?

  4. Punane Hanrahan ütleb:

    Näh, tänaseks olid kutsikad suutnud hävitada veel ka Kikkerlandi taksikoera soola- & pipratoosikomplekti, mille ma ise 2003. aastal Seattle’st tõin:((
    Uurisin täna, et ehk saab kuskilt uue, aga Kikkerland on selle komplekti vahepeal tootmisest maha võtnud ning kasutet komplekte müüakse ainult USA netikeskkonnis, Euroopas ei ühtigi. Osta see komplekt võrgu vahendusel USA-st=komplekti hind+saatekulud+EL tollimaks. Jõle kalliks läheb.

    Väga armas komplekt oli, mul on krdi kahju:(

  5. Kober ütleb:

    Krt, ma siidikäpp ei ole, aga midagi nimetatud asjadest pakkuda pole. Mingit hermetsi on üle paar tuubi, paar rulli tapeeti, aga vaevalt sa lapiteki stiilis seina tahad. Nipet-näpet on veel. Teekann oleks elektriline üle, aga ilmselt lõhuti sul ikka portselan ära…
    Kui sul ahiküte on, siis kuiva puitmaterjali vedeleb üksjagu, pole, kes ära viib, aga kas transpordi hind ära tasub, ei tea…

    Katseta seda kohta ka:
    http://groups.yahoo.com/group/freecycletallinn/
    Vahel tundub, nagu seal elu seisaks, aga siis lööb jälle elama. Ise olen sealt 5-6 asja saanud ja teist samapalju ära andnud. Iial ei tea, mis kellelgi üle😀

Lisa kommentaar

