Fred & Adele Astaire. ca. 1906. The photograph...

Image via Wikipedia

Ega seda niikuinii keegi vt-kuula, sest olen vist ainus jazzisõber kogu oma tutvuskonnas:) Ahsoo, Ramloff ju ka. Aga üles riputan selle kupatuse igatahes:) Ehk siis Louis Armstrong, Nat King Cole, Fred Astaire.



About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

4 responses »

  1. naine ütleb:

    Sa teed oma lugejatele antud postituse hinnanguga küll veidi liiga, sest minu isiklikust plaadikogust moodustab peaaegu 30% just siia positusse lisatud muusikaperiood ja -stiil. Ja koju ostan ma põhimõtteliselt ainult neid originaalplaate, mida ma ikka ja jälle kuulan. Sest see lihtsalt on ju hea.

    • Punane Hanrahan ütleb:

      Vabandust liigategemise pärast. Minu hinnang põhines lihtsalt 1l varasemal sissekandel, mille all lugejad üsna aktiivselt väljendasid mõtted “jazzmuusika on ikka täies koosseisus täielik jama”, samu mõtteid on mu lugejad sageli väljendanud ka eravestlusis. Tore, et leidub ka IIsuguse hoiakuga lugejaid:)

  2. nodsu ütleb:

    Mulle ka meeldib džäss, kuigi ma ei saa tast korralikult aru (ja siis ma mõtlen, et need, kes saavad, on mingid üliinimesed). Aga igatahes on see üks neid stiile, mida ma vahel kuulan.

  3. Kober ütleb:

    Tegelikult olen mina ainus Liivimaal, kes jazzu kuulab 😛

Lisa kommentaar

