Tobacco field in northern Poland

Image via Wikipedia

Kiida Lipandit 1x, Lipand narrib sind 9x vastu. Just 1päev arutasime Katiga taas seda Islandi tottereelnõud ning kiitsime Eestit, kus ikka palju arukama plaaniga lagedale on tuldud. Et siis viia tubakatooted tavalisist poodidest välja spetsiaalseisse tubakapoodidesse. Vt. see on miski, mida ma pean mõistlikuks & arukaks meetmeks. Täna mina vtn., et samune Lipand juba kiidab takka, et &&a, meil siin Eestis just täpselt sellist Islandi moodi seadust vaja on. Ikka mitte nii, et suitsetaja siis võtab perearstilt retsepti & kebib suitsu ostma, vaid ikka nii, et retseptini jõudmiseks tuleb tal mingi 10 mahajätmisteraapiat läbida. Seega kavatsesin käsirmt. jätkata küll mingi muu teemaga, aga et tubakas praegu aktuaalne on, siis olgu siin ära toodud juttu, kuidas hedonist omal käel endale elementaarseks mõnutundeks vajalikku kraami soetada saab.

Lugeja küsib siinkohal kindlasti, et kuidas see kupatus just “ökoga” seostub, aga väga lihtsalt ju. Ressursikriisi &ms. tõttu’i saa me väga kaua niikuinii enam suurile tubakafirmaile & rahvusvahelisile tarnijaile loota. Mida siis teha? Suitsetamisest loobuda? Mittehedonist teeks seda kindlasti, aga hedonisti I valikuna see arvesse’i tule, vaid enne ta vähemalt mõtleb põhjalikult.

Mina ise ilmselt olen mde see, kes suitsetamise maha jätab. Tubakakasvatamine on selgelt maatöö ning maatööga seotud kannatused kaaluvad minu jaoks üle mistahes mõnu – mitte 1ki nauding pole väärt, et selle nimel küürutada, mullas sonkida, umbrohtu kitkuda ning teha muid, minu jaoks maailma kõige jäledamate tegevuste kilda kuuluvaid tegevusi. Aga mu lootus on siiski selle peal, et ehk mõni sõber, kes pole põllutööde suhtes nii allergiline kui mina, võtab ise tubakat kasvatada nii endale kui mulle. Eks ma katsu tema ennastsalgavat tegevust siis omaltpoolt kuidagi kompenseerida.

Niisiis, kui tahad keskkonda võimalikult vähe koormata, rahvusvahelisist kontsernidest ning naftavarudest mitte sõltuda & Lipandi armust mahajätmisteraapiasse mitte sattuda, tuleb sul toimida nõnda nagu selle lingi alt leida. Et õpetus on põhjalik, pole mul mõtet seda ümber kirjutama hakata. Sigaretikeeramise masinaid on mul mõned üle, võin huvilisile ära anda.

Eelnevas jutus jäi veel mõndagi selgusetuks, täpsustame siis siin.

Minu sõbrad peavad ka meeles pidama, et sigareti- ja piibutubakat lõigatakse erinevalt:)
Tubakalõikamise kohta saab lähemat & põhjalikku infot siit.

Lõpetan siinkohal, sest kole palju tööd on veel teha. Järgmiste hedonistlike avaldusteni!:)

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

3 responses »

  1. udupea ütleb:

    huvitav kas tubaka kasvatamise eest hakatakse vangi panema?

  2. AiaPost ütleb:

    No kui asi juba retseptideni läheb, siis näeb peagi kõikjal inimesi, kes igasugu “ravimtaimedest” omale plärusid keeravad ja kõiksugu saasta suitsetavad. A kas e-sigaretid ka keelatakse?

  3. Mahhatsalka ütleb:

    Arni, korralikus tubakaistanduses läheb alati seda va maitsemeelega inimest vaja, nõnda pole sul vaja käsi mullaseks ajada. Anna oma panus pigem selles osas milles sa parem oled. Koperatiivne tegevus pole ju veel ära keelat ja see suvine rohimine ning kärpimine on ainult sissejuhatus maitsva tubakasaaduse pikal teel.

Lisa kommentaar

