Suvel, sügisel, talvel, kevadel
järjest enam avastad peeglisse vaadates,
et selle tüübiga on suhteliselt igav seltsida.
On see nüüd vanadus,
või olen ma lihtsalt loll?

Väikelinn voolab mööda,
kus sa eriti kedagi ei tunne, sest milleks.
Praktilisi asju ei taha.
Teoreetilisi asju ei viitsi.
Molutamine on ära tüüdanud.

Töö nõuab süvenemist,
süvenemine on väljalülitamine,
ei taha maailma välja lülitada,
aga ego on ära tüüdanud.

Elu voolab mööda,
ei oska seda kinni püüda,
sest ei tea ju
millises pakendis elu ma tahan?

Kas seda kullakarvalist,
seest siiruviirulist,
või hoopis toda erepunast,
läikivat, krõpsupakendi moodi?

Inimesed helistavad, küsivad,
kas sa oled linnas?
Mina olen küll linnas,
aga see pole Tallinn

See on tundmatu koht
Põhja-Eesti paekalda serval.
Selles linnas on peegel,
peeglis tüütu tüüp.

Elu voolab mööda,
Paldiski voolab mööda,
Tallinn voolab mööda.
Peegelpilt, igavuse sümbol.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

7 responses »

  1. Mina ei ole eriti igav inimene, tüütu ehk küll, ent mitte igav. Aga ma mina ei tea niisamuti, kuidas elu kinni püüda ja eriti kui ma sõidan trammiga koju, avastan ma end aknast välja vaatamast ja mõtlemast, et kas see ongi elu. Kõikidel ümberringi tundub justkui nii palju teha olevat, nii palju eluliselt olulist ja mina lihtsalt olen aga maailm siblib ümberringi ja mina ei sibli. Ja siis on kuidagi tühi tunne, sest tahaks justkui ka siblida ja tegutseda ja asjalik olla, aga näe, mitte kuidagi ei oska ega tea kuidas peaks olema. Ja kas ma üldse tegelikult nii väga tahangi. Seda ka ei tea. Võib olla kunagi tean aga ma ei lase sellest end väga häirida, mõnikord mulle mu segadus meeldib.

    • Punane Hanrahan ütleb:

      Siblimise, tegutsemise & asjalikkuse kohapealt ma’i kurda üldse – neid kõiki komponente saan ma oma töö tõttu küll & veel:)
      Mulle tundub pigem, et on ülim aeg Sillakaga jooma hakata, aga ennäe, ei suuda seda 1 lausega väljendada:) Mudlum andis mdgi ka mõista, et ta polegi veel elus kunagi Pldsks käinud. Aga tglt. võiks mõni noorem inimene ka kunagi tulla sellelt paigalt tolmu õhku paiskama & kopituse lõhna välja tuulutama:) Liisa, ega sa ise näiteks või mõnix teekonda pankrannikule jalge, täpsemalt küll rongi, alla võtta?:)
      Ehk siis “kuskil on seltskond, aga ma olen nii kõrvaletõmbunud, nii kõrvaletõmbunud”, oli selle kaudselt luuletust meenutava segasevõitu heietuse mõte:)
      Olen nimelt avastanud, et ega seda 50 kmt Tln-Pldsk vahel olegi nii lihtne läbida, kummatkipidi. Kui omal ajal siia kolit sai, olin ma selle koha pealt optimistlikum.

  2. fideelia ütleb:

    OMG! Sa ise kirjutasid nii hea luuletuse? Mul on väga sarnased meeleolud juba tükk aega. Ega see ometi… keskiga tähenda?!:/

  3. keitt ütleb:

    Kui ikka täiesti kopa ette viskab, küll sa siis ise ka hakkad eluga kaasa voolama😛

  4. keitt ütleb:

    Muide, Härra Urbanist, see su blogi päise pilt jätab mulje, nagu sa käiksid iga päev noole ja vibuga endale metsast toitu hanikmas.😀

  5. a ütleb:

    OK! Minu küsimus oleks küll teemeväline muidugi, aga see-eest jälle praktiline.😉
    Kas Sa tead midagi küljendamisest? On sihuke vabavara programm nagu Scribus.
    Kas on kedagi, kes viitsiks mulle mingid elementaarsed esimesed käigud ära näidata selle programmiga?

Lisa kommentaar

