ning täna õueski jahe. Oh saage siis üle suveeufooriast ning põõsa villu põgenemise ahvatlusest. Tulge & käivitage uuesti arvutid ning omaenda mõttemasinad, lööge särama arutluse alasid, et argumentide haamrihoopid neilt heledaid sädemeid pilluksid.

Ujutagu teie tarkade mõtete ning kaunite sõnaseadete värske vesi taas üle kajamiilma viljatuks muutunud kõrbe. Ärgu sotsiaalmeediaski olgu vaid paar-3 suvekangelast, kes oma sõnu võrguavarusse hüüavad, ehkki kuuljaid kõrvu kusagil olevat ei tundu. Las tulla tagasi ajad, mil iga tund tõi mõttevärskendust mõnelt uuelt arutajalt, mil iga paari10ne minuti tagant sai võrgukaaslasest taas sõnumitooja. Mil virtuaalne seltsielu oli külluslik ning avar.

Kaua ma jään nõnda 1si ringi kondama surnud sõnade väljal?

Ehkki &h, kui nüüd luulelise retoorika juurest tavalise argikeele manu maanduda, siis eks ma ise ole ka vaikusekarikasse lisa valanud ning sellega omaenda järge halvendanud. Valitses siinsamas ju hiiglama pikk paus (ei lugenud isegi päevi kokku). &h, juhtus nõnda õnnetult, et polnud mul kusagilt näpistada neid hetki, mille jooksul siia paar sõnakestki visata. Muudkui lemmiklood ilmusid-ilmuvad edasi, aga ammugi tean, et lugejaid nendega’i köida, need on alati pälvinud vaid heligurmaanide kitsa ringi kõrvakikitusi.

Nüüd siis on statistika maatasa ning kommijaid ei kusagil. Eks ma ise ole süüdi, sest ma liiga vaikselt laulsin, vaikselt kannelt kõlistin. Õieti ei kõlistanud ühti. Ning nüüd ongi jama käes – torm minu kandlelt küll ei kosta kõrvu sul.

Kuid jube on mõelda, et ehk polegi asi minus & minu kajamis või esindatuses sotsiaalvõrgustikes? Äkki on nõnda, et inimesed tõepoolest on www-elu otsustavalt sinnapaika jätnud ning hakanud n.ö. päriselu elama? See oleks ju jube! Kõlab nagu kollektiivne reetmine!

Või kui ka päris reetmisena’i kõla, siis mingi hirmsa haibina igatahes. Sestap mina seda järgida’i kavatse:)

Aga &h, tulge tagasi PH ustavad lugejad, hakkame õige 1skoos taas sissekandekommiratast veeretama. Kuidas oleks?

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

3 responses »

  1. ellom ütleb:

    Stiilipunktid. Ja ei ole siin mingit päriselu. Või siis täpsemalt, oma mõtete sage väljendamine suures võrgus ja nende üle arutlemine on ju ometi väga oluline osa päris elust. Need kes sellest kõrvale hiilivad on äkki hoopis need tegelikud no-liferid, kellel lihtsalt polegi ühtki mõtet ja kes peavad seetõttu näiteks maatööd tehes oma päevi mööda saatma. Selline (pool-)lohutusteooria.

  2. notsu ütleb:

    Ma astun kohe varsti ajutiselt nende ritta, kes ei väljenda oma mõtteid võrgus, sest välismaal ei ole internett samasugune igal pool vedelev loodusvara nagu Eestis.

  3. Tho ütleb:

    Minu internet hakkab nyyd ka jutnimelt ainult igal pool vedelev olema, sest igal pool vedelev internet on prii.

Lisa kommentaar

