Size comparison of Earth and Mars.

Image via Wikipedia

Teatud sorti astroloogias on selline mõiste nagu “Marsi tunnid”. Need pidada siis olema need tunnid ööpäevas, millal ei tasu midagi ette võtta, sest enamasti läheb ettevõtmise käigus midagi aia taha ning ettevõtmine jääb pooleli. Polevat kõige hullem lahendus, kõige hullemad tunnid kuuluvad hoopis 1le suurist planeetidest, vist Saturnile. Saturni tundidel ettevõetu siirduvat tagumikku suurejooneliselt & totaalselt ning selle ebameeldivad tagajärjed avalduvat veel aegu hiljemgi. Marss nii kuri ei ole, lihtsalt igasuguste pudujamade tõttu jäävad asjad tegemata. & kõikvõimalikud esemete purukskukkumised, ärakadumised ning muud väiksemat sorti maj. & emotsionaalsed kaotused võivat kah lahkesti Marsi tundide kaela ajada.

Olen xuvalt maininud, et puhtatõulise Neitsina mina horoskoope’i usu:) Sestap annabki astroloogiline mõistestik mulle eeskätt hea sõnavara kõikvõimalikuks olmelõõpimiseks ning kui miski jälle, pläraki, puruks prantsatab, saan omaette pomiseda “&&a, Marsi tund, &&h, mdgi”. Ning wiccalasena & religiooniloo huvilisena torgib mind mõte, et kuidas ikkagi algselt üsna rahumeelsest & pehmeloomulisest põllumajandusjumalast Marsist ajapikku riiakas sõjajumal sai?

Aga neid va marsi tunde on viimasel ajal kuidagi palju saanud, pidevalt lõpetab jälle miski majapidamises oma maise eksistentsi, tõestades evangeeliumilauset, et varandust maa peale on üsna mõttetu koguda, sest koi & rooste selle niikuinii ära solgivad. Paraku on meie kõigi elus esemeid, mida me igapäevaselt kasutame, aga koi, rooste & äkiline purukskukkumine rikuvad neidki.

Viimati õnnestus mul vannitoas libastuda ning põrgata vastu vannitoariiulit, mis selle peale mitte ainult põrandal ei lõpetanud, vaid ka tükkideks purunes. Kusjuures, see oli miski, mida ma üldse’i eeldanud, sest riiul oli suhteliselt pehmest plastikust, millest ma eeldasin, et see mingil põrkel ei purune. Õnneks olid dušigeelid-peapesuseebid plastikpudeleis või metallkarbides ning kõik see jäi terveks. Aga uue vannitoariiuli pean ma ostma, kui kunagi selleks raha on ning senikaua on kümbluskambris tegutsemine kaunikesti tülikas & ebamugav.

Täna hommikul üritas Keefas töötoas aknalauale hüpata ning tõmbas selle käigus alla Panasonicu kõlari. Küll väike kõlar, mingi 35w vist, aga kui see nüüd peaks katki olema, siis vanas rahas mingi 1K lugu on ikka nende väljavahetamine, pigem kallim isegi. See on ka 4jajuhtmeline kõlar , miska’i saa ei konkreetset kõlarit ega tervet kõlaripaari mingite suva kõllide vastu vahetada, sest enamik praegu kasutatavaid & müüdavaid kõlle on endiselt 2ejuhtmelised. Pole veel seda kõlli proovinud, sest töötoa muusikakeskus seisab mul praegu üldse üsna kokkupakitult, aga tõenäosus, et selle mütsu tagajärjel kõllis midagi halba siiski juhtus, on oluliselt suurem vastupidisest.

Veel paar päeva varem näris kutsikas puruks kõrvaklapid, mis vanas rahas samuti maksid lõdvalt üle tonni. Ei olnud väga pahane, sest loomulikult ostan ma sellise hinnaklassi asju arvestusega, et need kaua, vähemalt üle 10 a. vastu peavad, aga olgu, mul on 1d klapid veel. Kuid kutsikas sai kätte & näris puruks ka läpakakoti rihma, mistõttu ma olen nüüd sisuliselt ilma läpakakotita, sest neid oli tõesti ainult 1 ning sellist laia üleõlarihma, mis läpaka raskusele vastu paneks, pole ma kusagil müüdavat kohanud. Üldse, ega mingeid selliseid jubinaid polegi saada, tänapäevane äristrateegia ju ütleb, et tuleb tingimata terve uus sülarikott osta.

Samuti olen viimaseil nädalail unustanud rongi 2 mütsi, mida leiunurka’i toodudki ning kuuluvad seega lõplikult kadunud asjade nimekirja. &ne, &ne, &ne, ad nauseam. Maine vara ikka lahkub mu juurest:)

Ei julge enam fb-s ega kusagil hõisata ka, et kas kellelgi on sellist või IIst eset üle, tundub, nagu poleks ma viimasel ajal suurt muuga tglndki. Muudkui tahan igasugu asju & ise’i anna midagi. Kati tuletas hommikul meelde, et olen ikka andnud ka, 1 hädaline sai mu vana taskutlfi kunagi & rmtuid olen pakkunud &ne.

Aga hea on küll see, et taolist pudujura juhtub ohjeldamatult, kuid suurte & peamiste asjadega läheb mul ikka pigem hästi. “Õnn soosib mind” kui uhhuiselt väljenduda. Ning eks pea üldise õnne & edu nimel igasuguse pudujura (kuhu alla asetan ka pideva rahapuuduse, “näpud põhjas” seisundi, mis tundub, on tulnud, et jääda) välja kannatama, või õieti, mis see ongi üldise õnne kõrval. Ehkki ma tean, et mingit loogilist või ratsionaalset seost minu ümber kostva asjade purunemisklirina ning minu edenemise vahel tõeliselt olulises ei ole ega saagi olla. Kuid &h, Fortuna või vähemalt stabiilsus näikse soosivat neid, kes oma majapidamise lagunemise stoiliselt välja kannatavad:)

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

Lisa kommentaar

