Kui kedagi huvitab, et millega ma tgln, et mul kajandamise jaoks enam sugugi aega pole, siis:
1)Loen sisse & monteerin sõiduõpetuse teooriat autokoolide audiomaterjalide tarvis.
2)Üritan korterit kuidagimoodigi inimlikumasse xa saada (remondi jaoks selgus, et – üllatus-üllatus – raha pole, nii jääbki remont tegema & ka mööbel renoveerimata ning Le Megajaurile tulijad peavad arvestama, et “See on meie punker, see on meie tinker, tanker, tönker”, aga noh, küll te selle üle elate). Teen siis monteerimistöö vahele 1 kiire meemi, et te ära’i unustaks, kui väärt inimene ma olen & kuidas minuga on mõtet läbi käia:D

Kriipsuta läbi, mis tehtud:
Lõpetanud keskkooli
suitsetanud
suudelnud
kalal käinud
Kalapüük sellisena’i koti mind absoluutselt, aga üsna kaunis oli ilusa looduse rüpes mitte midagi teha ning ligimesiga rääkida elust, filosoofiast, kunstist &ne. – ehk siis teha kõike seda, mille pärast üldse on mõtet elada.
midagi tobedat kogunud
Ma küll ei tea, mis on tobe. Vbl on tobe kõik, mida inimene üldse koguda vb & saab?
rokkontserdil käinud
kedagi omakasupüüdmatult aidanud
Kuigi ma’i usu omakasupüüdmatusse ning tean väga hästi, et selline abistamine annab mulle võimaluse ennast hea inimesena tunda, mis tõstab enesetunnet & -hinnangut ning mis omakasupüüdmatus siis see enam tglt.
alkoholi joomisest mäluaugu saanud
ühe päevaga vähemalt kolme filmi vaatanud
üle 36 h magamata olnud
kellelegi valetanud
kokaiini teinud
Meie moralistlikku & tervisefašistlikku ajastut arvestades peaksin vist siinkohal ütlema “Kahjuks ei”, et ebameeldivaile suundumusile ühisk-s järsult vastu seista.
mõnes aines läbi kukkunud
tornaadot näinud
keemilisi narkootikume teinud
matustel käinud
end ära põletanud
suusareisil käinud
lennukiga lennanud
endale sisse lõikanud
parimat sõpra omanud
vangis olnud
Olen küll vanglas töötanud, aga see’i tule vist arvesse:)

arreteeritud olnud
Ametlikus juriidilises keeles olin ma küll kõigest kinni peetud, ma’i tea, kas see on sama, mis arreteeritud olla, juriidikas peab jõle täpne olema, et mitte eksida:)
koolist poppi pannud
vaimuhaiglas olnud
kõiki “harrypottereid” vaatanud
kasiinos mänginud
valedetektori testi teinud
delfiinidega ujunud
meremaailmas käinud
lugenud rohkem kui 20 raamatut aastas
Kas te tõesti väidate, et vähem on ka võimalik?
Euroopas käinud
Ma justkui elan siin. Ahsoo &h, mdgi, see meem on ilmselt pärit USA-st.
pärast 12 eluaastat värviraamatut värvinud
operatsioonil käinud
taksoga sõitnud
näinud Washingtoni monumenti
omanud alkoholi- või uimastiprobleemi
rusikavõitluses olnud
hamstrit omanud
surfanud
juukseid värvinud
end tätoveerinud
raamatukogust raamatu(id) varastanud

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

2 responses »

  1. soileen ütleb:

    Hm, oled ikka äge käpp küll, kui pärast enda ärapõletamist veel nii agaralt tegutsed😀

  2. notsu ja A. ütleb:

    Ega le megajaurile keegi Tartust autoga minemas ei ole? me oleme kahekesi ja esialgu määratlemata transpordiga.

Lisa kommentaar

