Anatomia del corpo humano (Anatomy of the huma...

Tahtsin kirjutada sissekande hoopis IIl teemal, aga sealjuures tulnuks juttu ka inimkehast ning ei saanuks ma jälle mainimata jätta, et varbad tunduvad mulle endiselt eraxselt vastikud ning ma’i saa aru, kuidas midagi nii jõledat vb inimkeha küljes olla ning miks evolutsioon meid sellest roppusest juba vabastanud pole. Hakkasin siis aga mõtlema, et milliseid assotsiatsioone inimkeha eri osad minus üldse tekitavad ning otsustasin selle eraldi sissekandena kirja panna.

Varbad – nagu juba ütlesin, jõleduse tipp! Täiesti fui. Inimese, kui pmtlst kauni olevuse küljes nüüd midagi nii kirjeldamatult koledat. Et varvaste nägemine minus tõsist jälestussündroomi tekitab, on mul eriti raske mdgi suvel, kui neid jõledusi igal pool massiliselt näha on. Katsun suveajal mitte madalale vdta, paraku pole see võimalik, sest nii vb millegi otsa koperdada, kukkuda & halvemal juhul veel surmagi saada. Seega olen ma sunnit neid jälke jäsemeosi pidevalt nägema. Ootan innuga, millal ometigi rihmikud &ms. varbaid paljastavad jalatsid moest ära lähevad. Samas annan endale selgelt aru, et väga palavate ilmadega on pea võimatu kanda midagi peale sandaalide vm. varbaid paljastavate jalatsite – vastupidine oleks hirmus piin ning ei ole ma ise esteetika nimel niivõrd palju nõus piinlema, ega saa seda siis nõuda ka muilt. Ikka käin ringi sandaalides, ehkki mu enda varbad mulle täpselt sama vastikud on, kui kestahes IIe inimese omad. Lohutan end sellega, et sandaalid ise on vähemalt auväärsed jalatsid, tugevate trad-ga juba Rooma impeeriumi ajast. Tänavust suvesaabaste trendi aga tervitasin ma küll otse salgamatute rõõmuhõisetega:) 1ks rõivastuse ajaloo jubedamaid leiutisi on aga varvassokid, mis ju rõhutavad täpselt neid kehaosi, mida häbiga varjama peaks.
Samas – jalajälje kujutist peetakse ju üldiselt väga esteetiliseks ning pakub see mullegi nii puhtvisuaalset, kui ka ulatuslikumat kultuurilist naudingut. Paradoksaalne. Ehkki koera käpajälg on inimese jalajäljest siiski ilusam:)
Jalad – on 1 ülistatumaid kehaosi, eriti naiste puhul. Ma’i pea jalgu nii oluliseks, nagu seda inimkeha esteetikas enamasti tehakse, aga siiski on ka minu jaoks tegu väga kaunite kehaosadega, nii meeste kui naiste puhul. Kusjuures, mulle’i meeldi karvased jalad, mis aga sugugi ei tähenda, et ma sellest tulenevalt oma jalgu raseeriksin, või kestahes IIle (soost hoolimata) raseerimata jalgu ette heidaksin.
Suguelundid nii mehil kui naisil on minu jaoks esteetiliselt suhteliselt mõttetud, pigem isegi ebameeldivad. Seksuaalelu elamise puhul on need küll vastikult paratamatud, aga nii ma seda enda jaoks lahti mõtestangi – kõige selle ilusa juures, mida seksuaalvahex kaasa toob (minu püsilugejad ehk mäletavad, et seksuaalvahex tähendab minu jaoks ülipikka eelmängu ning mõõdukalt pikka järelmängu, mis piisava aja olemasolul vb mdgi üle kasvada uueks eelmänguks, eel- & järelmängu vahel on reserveerit ka lühike ajahetk orgasmiga lõppeva “päris” seksi jaoks, aga sellele, kui esteetiliselt ebaolulisimale seksuaalakti osale’i tarvitse pöörata ülemäärast thlp) on patt nuriseda, et täiusliku naudingu nimelt tuleb natuke tegemist teha ka minu jaoks isiklikult mõneti ebameeldivate kehaosadega.
Et alatihti tuntakse huvi biseksuaalide seksuaalkäitumise eripärade kohta ning (nagu homodegi puhul) üritatakse pähe määrida mingeid pärasoolde-toppimise-müüte, kasutan siinkohal juhust ütlemaks, et nii anaalne, kui ka vaginaalne seks on mulle 1viisi vastikud ning oraalseks meeldib ainult reservatsioonidega. Küs-le “aga kuidas sa siis üldse seksid?” vastan ma, et seksuaalset naudingut on võimeline nii andma kui tundma inimese keha tervikuna, kõik kehaosad on 1viisi olulised ning mis puudutab konkreetselt suguelundite stimuleerimist orgasmi saamiseks, siis milleks on inimesel käed & keel?:) Minu kogemuse põhjal on just partneri (& mitte ainult tema suguorganite:)) hellitamine käte & keele abil see, mis suudab viia seksuaalse naudingu maksimaalsete kõrgusini. (Keele kasutamist pidasingi selle “reservatsioonidega oraalseksi” all silmas).

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

6 responses »

  1. Morgie ütleb:

    Eh, sa oled veider….

  2. Anne ütleb:

    Vähemalt ma pole ainus, kes leiab sellised asjad nagu varbad erakordselt inetud olevat🙂

  3. Fideelia ütleb:

    Vähemalt söandab keegi tunnistada, et talle on NII vaginaalne KUI anaalne seks vastikud, sest minu meelest kehtib ühiskonnas vaikiv kokkulepe, et kõik naudivad suguühet ja kui ei naudi, on midagi viga. Aga ei ole ju nii!

  4. Morgie ütleb:

    Varbad on ilusad ja suguelundid on ka väga ilusad! Nii meeste, kui naiste.
    Ma saan aru, kui inimene teatab, et talle ei meeldi genitaalne seks. Inimesed on erinevad.
    Aga minu jaoks on kummaline, et pealtnäha nii elujaatav inimene, nagu Hanrahan nimetab mõnd inimkeha osa üldse inetuks… suguelnundite suisa inetuks nimetamine seostub minu jaoks küll pigem kibestunud ja ennast piirava vaimulaadiga.

Lisa kommentaar

