Ehk mis ma ennevanasti kokku olen kirjutanud:) Rõõm tõdeda, et nii Ramloff, Nataliin kui Kriips kuuluvad minu vähemalt tutvus- kui mitte sõpruskonda edasi, ehkki tollal Nataliini varjunime kasutanu on viimaseil a-il minuga suhtlemise orbiidilt kuhugi kaugemale kadunud ning tollal Kriipsu pseudonüümi kasutanu suhtlemise orbiidilt olen vist mina väga ära kadunud & pole suutnud ohtraist lubadusist hoolimata end parandada:/

14.dets.2005 11:31:47
Ühe asjaga seoses tuli meelde üks minu lemmiklaule, mis on nii naljakas, et kuku naeru pärast surnult maha. Ei mitte selle laulu punkversioon Velikije Lukilt, vaid ikka pompöösne stalinistlik originaal koorilaulu ja pasunatega. Ühtlasi avastasin, et sama teksti saab edukalt laulda ka tuntud jõululaulu "Hark! The Herald Angel Sing" viisil (selleks tuleb iga salmi lõpustroof kordusse panna) , mis asja eriti pööraselt naljakaks ajab:) Siin siis sõnad:

Proovisime hiljaaegu katsetega oma jõudu.
Aina rõõmustama peab, tagajärjed olid head.
Katse kordaläinud on – seal, kus vaja, lõhkes pomm.
Kellestki ei jää me maha, meie aatom pole paha.

Kuulsid sellest kõmu tehes välismaised ajalehed.
Tõstsid kisa, kära, hüüd: "Lõpp me saladusel nüüd!"
Venelastel – nüüd ka neil on, mis oli ainult meil.
Kuidas julgesid küll nemad? Truman ka ei aimand seda!

Kinnitas meil Stalin ise – meie pommi proovisime,
mitmed suured katsed veel on me teadusmeestel ees.
Pomme on! Ja pomme saab! Seda kindlalt arvesta!
Kuid me iialgi ei taha võõraid riike vallutada.

Ära keelata meil tahe surmav jõud see, hirmus pahe,
tahame, et aatomtuum ainult õnne tooks, ei muud.
Aga teil on kaval nõu teistel keelata see jõud,
et siis aatom üksnes teeniks Ühendriigi röövleid peeni.
(Sergei Mihhalkov, kahjuks ei tea, kes on selle ülihea eestikeelse tõlke autor)

Aga miks see lauluke mulle meelde tuli. Seoses selle pööraselt naljaka asjaga siin, mis näitab veenvalt, et propagandistlikus osas polnud N-Liidul ja USA-l vähemalt mingil perioodil mingit vahet. Ärge jääge ainult lingitud leheküljele, vaid pöörake sealt ikka lehekülgi edasi ka, et kogu naljast osa saada. Kurb on muidugi see, et paljud inimesed arvavad veel tänapäevalgi, et asjad täpselt nii ongi.

12/14/2005 19:25:12
Nüüd on mul siis valmis uus helitapeet, millega ka kalli jõuluaja üle tahaks elada:) Tapeedis sedakorda siis järgmised esinejad, heliloojad ja kogumikud:
Alan Parsons Project, A Carnival Within, ABC, Apollo 440, Astral Projection, Ataraxia, Attrition, Cars, Compagnie Nonna Sima, Desaunay Landauer and Dalle, Diary of Dreams, Die Form, Dinah Washington, Duran Duran, Eisheilig, Elisabeth Waldo, Empirion, Evil’s Toy, Fields of the Nephilim, Flavio Esposito, Francois Atlan, Funeral Songs, Giacomo Puccini, Gothic Rock 3 – Back on Black, Human Drama, Jean-Francois Dutertre, Kate Bush, La Chainee Castelloise, La Squadra, Les Yeux Noirs, London After Midnight, Luc Le Masne, Maes and Pariselle, Mephisto Walz, Milusine, Mortiis, New Wave Hits of the 80s vol. 1-12, Nine Inch Nails, Olga Tanon, OMD, Ophelias Dream, Pazuzu, Pet Shop Boys, Prodigy, Rhea’s Obsession, RMB, Rosemary Clooney, Samba Only, Sanacore, Sarah Vaughan, Shamen, Siouxie and the Banshees, Switchblade Symphony, Zamboni, Tangerine Dream, Tenores de Oniferi, The Gothic Sounds of Nightbreed, The Verve, Wumpscut.
COMMENT:
AUTHOR: Ramloff
DATE: 12/14/2005 20:4:1
Palju sa igast esitajast tapeeti paned.
Minul ei saa need tapeedid kuidagi nii mitmekülgsed, sest kui mõnd artisti kukun kõvakettale kopima, siis saab teda kohe palju😀
—–
COMMENT:
AUTHOR: Punane Hanrahan
DATE: 12/14/2005 21:11:33
No mingi mõned plaadid ikka. Seda juba ei juhtu, et igast esitajast ainult paar lugu oleks:)
—–
COMMENT:
AUTHOR: nataliin
DATE: 12/15/2005 18:31:53
Tegelikult ma soovitan sulle sellist asja nagu Bondage Fairies.Ja tegelikult olen ma sulle ikka veel Gotan Projecti võlgu.

14.dets.2005 21:22:47
Üks minu kõige lemmikumaid lemmikluuletusi kumiseb mul peas juba hommikust saati. Ja ennäe imet, selle luuletuse autor täna ka ühele minu sissekandele kommentaari kirjutanud:) No ju me siis olime kuidagi ühel lainel. Aga et see luuletus kummitab ja et ta on tõesti üks minu kõige lemmikumaid, siis panen ta praegu siia üles, kuigi ammugi on juba talv:

Ei ole veel sügis kuid pärnad mu kohal
sosinal poetavad lehti
ja kuldsed õilmed need kukuvalt vaikselt
otse mu silmade peale

keegi ei liigu sest kõigil on aega kui
õhus on lõhnavaid viise
ja tuul ronib unisel ämblikusammul
üle mu väsinud keha

Seal kauguses kusagil naeravad kellad
kõik haavad on ühtäkki terved
ja võib olla rahul et keset detaile ma
polegi eksinud ära

all jõe peal painduvad tühjad paadid
kes-teab-kuhu-voolusid mööda
ja kiilid laskuvad mõnikord alla et
võrrelda helkivaid tiibu

Ma kuulsin vist kaja su ripsmete kahinast
kui sa avasid silmi
või olid need hoopis su mõtted kui lugesid
taevast mu armuetüüdi

ja võib-olla tõusen ma kunagi üles et
öelda sinustki lahti
sest tean et kui leban siin kaua võin tarduda
osaks sest hellast miraazist
(Kriips)

Olen mõelnud, et seda luuletust tuleks laulda. Laulda kitarri ja viiuli saatel. Kahjuks ei oska ma viise sepistada, ega seadeid sättida:(
COMMENT:
AUTHOR: kriips
DATE: 12/15/2005 12:5:43
ma mõtlen, et kui keegi peaks mulle kunagi ütlema, et ma enda tekste lugema pean, siis ma saadaks ta vist otse pikalt, ilma igasuguse keerutamiseta.

sest et miks enam-vähem arusaadavat asja järsku mingisuguse jamaga muutma hakata. ma ei usu eriti sellesse isepeablugema-värki. aga viise on tegelikult tehtud küll. kuulsaks pole ma muidugi saanud🙂

sessilainelt veel nii palju, et kaks maas ja seitse veel jäänud (või 9, kui täpne olla). rokk ja roll. mis muud.
—–
COMMENT:
AUTHOR: Punane Hanrahan
DATE: 12/15/2005 12:21:17
Ahh, küll see kuulsus ka kunagi tuleb:) Ja au ja need muud asjad (kui neid üldse vaja on, muidugi:))

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

5 responses »

  1. Ramloff ütleb:

    Jah, olid ajad … kus pidi helitapeedi tegemiseks midagi kettale kopima, sest muusika oli arhiveeritud DVD-plaatidele. Tänapäeva väliste kõvaketaste ajastul on helitapeedi tegemine pigem mõne hiirekliki küsimus ning seetõttu hakkab vist ka blogimisteemana tähendust minetama.

  2. Punane Hanrahan ütleb:

    Mitte’i hakka minetama, vaid on juba ammuilma minetanud:)

  3. Tho ütleb:

    Kuna ma seda luuletust varem näinud pole, siis kasutan nyyd juhust märkida, kuidas see viitab ja mängib tolle samuti imekauni luuletuse-lauluga, mida mina tean U. Alendri esituses ning algab sõnadega “Ja kuigi veel mullatolmu…”.

    Isegi kui see seos elab ainult mu enese peas, hindan ylalesitatud luuletust väga kõrgelt.

Lisa kommentaar

