Blond Bather

Image via Wikipedia

Viibin parasjagu Tlns ning täna on siin ilus päikesepaisteline päev nagu alati, kui ma märja ilma kartuses kummikud jalga panen:) See viib mõtted sellele, millised on inimeste ootused atmosfäärile seksuaalakti ümbruses, millist interjööri ning tingimusi nad tahavad, milliseid meelte ootusi loodavad täituvad. Panen järgnevalt kirja mõned oma märksõnad selles seoses, loetelu pole kindlasti mitte ammendav.

Valgus – Mind häirib pimedas või hämaras seksimine. Eelistan seksuaalse tegevuse ajal võimalikult eredat valgust – eks siin ole oma peamine osa sellel, et visuaalne stimulatsioon on mulle tohutult oluline, sama oluline, kui kompimismeelega saavutatav – 1 ilma IIeta’i tööta. Seks pimedas või hämaras jääb paratamatult poolikuks, sest 1 olulise meelega saadavad aistingud on sisuliselt ära lõigat. Aga võimaluse kõrval visuaalseks stimulatsiooniks on oma osa ka selles, et “räpase”, “pahelise”, “patuse” ning muu sellise trad. kristliku-viktoriaanliku mula asemel pean mina seksuaalakti hoopis ülendavaks, helgeks, väljaspool head & kurja seisvaks &ne. ning taolist ülendavat hoiakut peab toetama siis ka valgus. Parim, kui see oleks kuldse või oranžika alatooniga, nagu me seda just sügisel sageli kohtame. Kõige eredam suvevalgus tundub kuidagi labasena, seksuaalsust puhtanimaalseks tungiks taandavana (see on üldse häda suvise seksiga – see tundub mulle alati mitte piisavalt rafineerit, liiga animaalne, liiga puhtalt tungist kantuna, see on tõesti labane enesetühjendamine või orgasmijaht, siin puudub ülendav kogemus, isegi taotlus selleks). See’i tähenda, nagu poleks suvel üldse võimalik piisavalt tähendusrikkalt seksida, on küll:) Ehk olen ma ise liigselt stereotüüpide küüsis, mille kohaselt inimesed suvel igatepidi oma sisemise sea valla päästavad:), mis loomulikult siis ka seksuaalsfääris oma mõju avaldama’i jätvat.

Taolisel, mulle meeldivas eredas valguses seksimisel on ka oma pahupool. Nimelt see, et partner näeb ka mind väga hästi ning minu keha on teatavasti vägagi inetu (&h, ma tean, mul on sügavad kehakompleksid ning &h-&h – ma’i kavatse neist lahtisaamiseks abs. mitte midagi ette võtta nagu’i kavatse ma mitte midagi ette võtta ka oma keha ning selle väljanägemise endaga – see kõik on osa mu isiksusest, aga mu isiksus meeldib mulle oma praegusel kujul väga ning mõte sellest, et ma võiksin oma isiksusetervikut muuta, tundub mulle hirmutav).

Stereotüüpidest veel – IIpidi ei ütleks ma sugugi ära täiesti stereotüüpsest boheemlasseksist mõnes Kalamaja vms. korteris, ilmtingimata pilves & sombuse ilmaga, otse värvimata laiadest laudadest põrandale laotet triibuvaibal, veidi eemal laual savikruusides ootamas aurav piparmünditee vms. Ma’i tea, kas nii stereotüüpset seksi üldse keegi kusagil harrastab, aga fantaasiana töötab vägagi hästi:). Siit aga liigubki mõte juba seksuaalesteetika järgmise väga olulise komponendi – lõhnade – juurde.

Taolises stereotüüpselt boheemlikus-kalamajalikus miljöös eeldaks partnerilt mdgi lihtsalt inimkeha loomulikku lõhna. Pestud inimkeha küll, aga pestud lõhnatu seebiga &ms. Pesemata inimkeha on ka väga atraktiivne, aga pisut IIs kontekstis. Üldiselt aga kaldun ma pooldama (ning tean selle jälle olevat eestlaste hulgas kaunis haruldane) nii ümbritsevas ruumis, kui ka partneri keha puhul väga tugevaid lõhnu & parfüüme. Nendega on seotud mdgi hulk hädasid. Esiteks on kõikvõimalikud parfüümid üsna jäleda maitsega ning kui keegi on neid oma kehale kandnud, siis nende kehapiirkondade lakkumine tekitab küllaltki tugevat vastikustunnet. Aga kui seksi ajal pole võimalik partneri keha lakkuda – siis järelikult seksi ei ole. Seks ilma partneri keha lakkumiseta pole mitte seks, vaid mingi eriti nõme asendustegevus, korralik masturbatsioon on igatahes xades parem sellisest tõmblemisest. IIks – igasuguste lõhnade sobivus on kohutavalt kontekstuaalne, ilmselt otsustab nende sobivuse sootuks mingi teadvustamatu (vanasti öeldi “alateadvuslik”) ajend. Aga iial ei tea, milline see parasjagu on ning iial ei pruugi minu arusaam parasjagu õigest lõhnast kokku minna partneri arusaamaga ning siis läheb kogu erootika vett vedama.

Üldiselt kuulub minu erutavate fantaasiate hulka ka seks teatud aega (ma tean, et kuskil on see piir, kustmaalt inimese ihulõhnad muutuvad väljakannatamatult vastikuks, aga ma’i tea, kust see piir täpselt läheb) totaalselt pesemata, räpaste juuste & räpase kehaga inimesega. Aga siin on ka see häda, et kui inimese kogu keha vb teatud higisus- & mustusastme korral lõhnata ülimalt ligitõmbavana, siis tema kubemepiirkond eritab miskipärast eraxselt vastikut haisu, mis kogu ülejäänud rõõmu ära võtab ning mille tõttu kogu happeningist midagi välja’i tule.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

3 responses »

  1. notsu ütleb:

    Ma avastasin hiljaaegu,et mulle istub hästi n.ö puhas pesemata juuste lõhn. Selles mõttes puhas, et sealt puuduvad praesibula jne võõrad komponendid, mis kahjuks kipuvad pesemata juustele eriti hästi külge hakkama, nii et see lõhn on päris haruldane. Arvatavasti loeb ka see, kui palju mulle konkreetse inimese higi lõhn sobib.

  2. notsu ütleb:

    Mulle? Oo jaa. See on ilmselt ka üks põhjus, miks parfüümid muudavad keha minu jaoks reeglina mittekehaks, st võib ju olla hea lõhn, aga seksuaalsust on selles sama palju kui maikellukesel või sirelil.

Lisa kommentaar

