Ehk mis ma ennevanasti kokku olen kirjutanud.

Õunapuude kasvatamisest meenub üks episood

9.juuni. 2005

Muidu ma üritan oma minevikumälestused ikka millekski ilukirjanduse taoliseks vorpida. See episood aga korraliku jutustuse mõõtu kuidagi välja ei anna:( Või kui annabki, siis ma seda praegu teha ei jõua. Aga episoodi iseenesest tahaks rahva ette tuua küll.

Aasta siis oli 1989 (teadmiseks siis teiste asjade kohta ka: "Veenide" tegevus toimub 1987-88, puhangutega 90. algus; "Tsüklodooli" senised episoodid kõik 1990). Eks vajunud mulle minu vanematekoju Mändidealuses Aedlinnas külla kaks sõpra Emajõe Ateenast. Üks neist oli Kurk, ma ei mäleta, kes oli teine. Igatahes olid neil kaasas mõned sipelga- ja kampripiiritused ning kott limonaadi ja loomulikult kirg kogu see kraam nahka juua. St. juua tahtis üks, teine keeldus sellisest "meditsiinijoogist" kategooriliselt. Aga ma ei mäleta, kumb keeldus. Vist Kurk.

Igatahes kukkusime siis "kokteili" kütma ja tuleb tunnistada, et nii sipelgapiiritus limonaadiga ("Lumivalgeke"), kui ka kampripiiritus limonaadiga mekkisid maitse poolest tegelikult õige head:) Aga eks meil old vähe hirm ka, et välispidised asjad ja viimati on metanooli peal tehtud. Et jää siis pimedaks või sure õige üldse maha. Õnneks üks inime ei joonud, tema oli siis kontrollisik, kelle pealt vaadata, kas kõik on veel OK. Igatahes, kui tuli mingi elektrikõikumine ja seinalamp ohtlikult vilkuma hakkas, siis küsisimegi, et "Kle, kas sul ka vilgub?". Kui ta vastas: "Jah, mul ka vilgub" siis olime õnnelikud ja jõime edasi.

Siis tuli Jack London külla (ühel kutil oli selline hüüdnimi, mitte me ei hakanud hallukaid nägema:)). Ta ka ei tahtnud. Igatahes lahendasime kahekesi kogu apteegikraami ära ning kui kaks inimest olid täis ja kaks endiselt kained, otsustasime laiali minna.

Meie Jackiga läksime kinno. Seal oli Eesti film Teet Kallase stsenaariumile "Ma pole turist, ma elan siin". Mulle film kohati isegi meeldis. Jack kirus kogu aeg "Krdi kommerts, raha lõhn on küljes." Seda ta kirus tollal muidugi kogu aeg ja praktiliselt iga asja kohta. Ta ise üritas ju olla alternatiivne näitekirjanik ja lavastaja, ehk sellest küll midagi välja ei tulnud:)

Mis Jackist hiljem saanud on, ei tea, kahjuks. Vägagi tahaks teada. Kurb on see, et ma ei mäleta tema pärisnime. Eesnimi oli Jaak, aga perekonnanime ei suuda meelde tuletada, lööge või maha:( Nii ma ei saagi teada, millega ta praegu tegeleb.

Kurk sattus mõni aeg tagasi avalikkuse ette, sest välja tuli tema ulatuslik piraatplaadiäri. Kõik lehed kirjutasid:) Nii ma siis mõtlesingi, et ennäe, kus vana sõpra jälle kohata võib:) Kuidas tal on õnnestunud asjast välja keerutada, seda ei tea kahjuks.

Igatahes: niisugune episood on olnud. Selline naljakas:) Kellelgi korrata ei soovita – tervise huvides.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

Lisa kommentaar

