1 kerge muigega asi siia, loodetavasti lahkuva, ängi juurde. Iseenesest on järgnevgi ju ängistav tõde, see ootamatu arusaamine, et paljuile, kui mitte enamikule neist, kes mind vestluskaaslasena pruugivad, ei lähe minu tglk olemus ning isiksus sugugi xa. Aga eks siin ole ka see, et paljudega olen ma ise kunagi suhtlema hakanud, initsiatiiv oli minupoolne, minu isiksuse vastu ei ole pruugitudki tglt huvi tunda, miks peaksingi siis eeldama enamat peale pealiskaudseima seltskondluse? Igatahes võtan asja muigega, nagu allpool isegi näete:

Ei noortele mu isik korda lähe,
keskealisigi huvitan ma vähe,
mu olu vanureid ei tõmba ligi
kuid sekeldan & suhtlen ometigi

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

4 responses »

  1. Anne ütleb:

    Pean tunnistama, et näiteks minu puhul on suhtluses inimese isiksus alati tähtsaimal kohal. Võib – olla, et kohati juba liiga tähtiski… (mistõttu olen just “seltskondluses” ääretult nõrk)

    • Kober ütleb:

      Mulle on samuti oluline, aga vaid selle võrra, kui too isiksus ise avaneb. Muukima ma ei hakka. Lihtsalt põhjusel, ma ise ka ei taha, kui minu kallal muugitaks. Tasapisi ja parematele sõpradele… see kujuneb kuidagi iseenesest. Kui ma oletan (ma ei tea, miks, lihtsalt näide), et mu hingel on sada korrust, siis pääseb neisse umbes üks korrus aastas. Minu jaoks on privaatsus täpselt sama oluline kui austus, armastus, sõprus, hoolivus, empaatia jne.

  2. Anne ütleb:

    “Tasapisi ja parematele sõpradele… see kujuneb kuidagi iseenesest.”

    just seda ma silmas peangi! Minutaolistele jääb aga küsimus, kuidas suhelda siis, kui aega inimese tundmaõppimiseks napib…

Lisa kommentaar

