BulevardiImage by penarmusaraj via Flickr

Sammud kaiguvad munakividel & kõlisevad asfaldil. Kollases laternavalguses kümblev öine linn, neoonreklaamide sära.

Kamppin Pippuris maksab kebabieine 10 eurot. Mõtlen, et rohkem kui poole kallim Istanbul Kebabi omast Tlns. Ent kui lauale lendab taldrik, mis on suur nagu N-Liit ja pilgeni kebabi ning friikaid täis, saan oma eksitusest aru. Kõrvallauas on hiiglasliku pitsa juurde istet võtnud seltskond hilisteismelisi tüdrukuid, sellised toredad, jäänud peatuma kuhugi poolele teele meinstriimvälimuse & alternatiivi vahele. Osa neist veel sellised pisut paksukesed, mis minu jaoks on lausa positiivsuse sümbol. Lahe!:)

Neiud kõnelevad vampiiride ainevahetusest, et mismoodi see taolisil verdsöövail olendeil ikka käia vb:)

Hiljem seltskondi peo pealt tulnud hilisteismelisi & varaseis ning ka vanemais 20dais noori. Neid jagub kogu teele Kamppin Pippuri juurest Bulevardile, peamiselt mööda Annankatut.

Ma’i viitsi tunda valehäbi seepärast, et paljud mu sõbrad arvavad IIiti. Mulle meeldib see linn, meeldivad need tänavad, see arhitektuur, suure linna hilisõhtune anonüümsus, sammude kõlisev kaja hilissügise kuivas õhus, plinkivad foorituled, lokaalidest tänavaile kostuv house-muusika, peatuvad taksod ning jõudeelu nautivad pisut purjakil linlased. Meeldivad hilisteismelised & 20dais elua-is noored. Siin on minu keskkond, selles maailmas on mu õige koht. Tänavalt tänavale, platsilt platsile, kvartalist kvartalisse.

Sellepärast me seda armastamegi:) City By Me.

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.