Eelmine linnamäng algas a. alguses ning oli tükk aega päris edukas, ehk veab sellelgi. Kui eelmises mängus tegelesime Euroopa linnadega, siis nüüd laieneb me haare kogu maailmale. Aga uba selles, et iga näidatav linn on kuidagi seotud mingi sel päeval toimunud ajaloosündmusega. Üldiselt hakkab mäng välja nägema nii, et uus küsimus tuleb õhtul kl.18.00 ning tund aega hiljem tuleb vihjepilt, mis on vastava sündmusega tihedamalt seotud. Tänane mäng on erandlik, sest on ainult 1 pilt, mis ilmub ju ka väga imelikul kellaajal:) ning selle pildi põhjal peate siis linna (& sündmuse) kohta õige vastuse andma. Linna äraarvamise eest 1 punkt, sündmuse eest samuti 1 punkt. Otsida võite üle kogu interneti, wikipedia & kõik muud asjad on täitsa bro, aga

nagu eelmises mängus, nii on nüüdki väga ebaviisakas vdta õiget vastust pildi seadeist, kus see loomulikult olemas on. See on nagu loomaaias jahil käia, palun ärge nii tehke & mängu odava nõksuga ära rikkuge. Pilt jäägu ikka otsimise & arvamise asjaks. Tänane, erandxas ainuke, pilt tuleb siis siit:

About Punane Hanrahan

Punane Hanrahan on legendaarne iiri laulik, kelle kõrgemad jõud mõistsid kõlkuma kahe ilma vahele, sest ta ei saanud hakkama talle määratud ülesandega. Nõnda ma kõigungi enamasti ikka rohkem, kui kahe ilma vahel:) Olen tüüpiline heaoluühiskonna laps, kelletaolisi näikse Eestis tegelikult vähe olevat (vähemalt eestlased ise armastavad nõnda uskuda). Väljaspool heaoluühiskonda pole must midagi, seega ma suren koos heaoluühiskonnaga. See aeg pole enam kaugel. This is the end, my friend, the end.

6 responses »

  1. Myriwe ütleb:

    see linn on ilmselgelt floridas, eks ole. ma ei tea, mis linn on. space shuttle’id hakkasid ka eile tulema. mingi seos võib olla.

  2. Punane Hanrahan ütleb:

    Linn on Floridas. Süstikuiga pistmist pole, otsige põhjust pigem kirjandus-, täpsemalt luulemaailmast ning XX saj. füüsikast (viimase alla võiksid ju käia ka süstikud, aga siinkohal ei käi:))

  3. Myriwe ütleb:

    aga golden gate ei ole ju floridas😦
    tegelikult hakkasin ma nüüd sildade peale mõtlema seoses sellega. ja selle peale kui tupsununnu see pildike välja näeb kõikide oma majade ja pilvedega. nagu kodanlik paradiis. kui ma mõtlen “kodanlik paradiis” ja “florida”, siis tulevad mulle meelde viiekümnendate lõpp ja kuuekümnendate algus ja plaanilinnad. kui ma mõtlen plaanilinnade peale ja ühtlasi sildade peale, siis tuleb mulle meelde tupsununnu coral springs, mis on vist isegi praegu kodanlik paradiis ja mille juures on see sild. sellel sillal on katus peal ja see silt ütleb “welcome” ja see viib sind kodanlikku paradiisi või sealt ära (mul on millegipärast tunne, et see teine variant on lahedam). ühesõnaga, ilma igasuguse loogikata ütlen siis tupsununnu florida väikelinna coral springsi.
    (eile näidati bossidele FM-asja ka esimest korda, täiendab wiki mu teadmisi. see ei tekita minus mõtteid, mis panevad tahtma kirjutada sada rida teksti.)

  4. Punane Hanrahan ütleb:

    Nii, õnnitlen I võidu & I punkti puhul!:) Mõelge nüüd keegi ikkagi välja ka, miks ma seda linna küsisin, see punkt on veel ripakil:). Märksõnad jätkuvalt luule & moodne füüsika.

  5. Myriwe ütleb:

    aah, obvious. chih ree sun suri ära viis aastat tagasi.

Lisa kommentaar

